اخبار

نجات ده ها بیمار از قطع عضو با "مدیریت زخم" در بیمارستان امام رضا (ع)

نجات ده ها بیمار از قطع عضو با "مدیریت زخم" در بیمارستان امام رضا (ع)

 

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) اعلام کرد: "مدیریت زخم" در بیمارستان امام رضا (ع) تاکنون بیش از ده ها بیمار را از قطع عضو نجات داده است.

دکتر علی سروش مراقبت از زخم  را یکی از خدمات مهم این مرکز دانست و گفت: "مدیریت زخم" درکمتر بیمارستانی درکشور انجام می شود درحالی که بیمارستان امام رضا(ع) در این زمینه موفقیتهای چشمگیری داشته ، به نحوی که درموارد بسیاری توانسته است بادرمان و مراقبت از زخمها از قطع اندام درگیر بیماران جلوگیری کند.

وی که پنجم آذرماه در کمیته مدیریت زخم مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) باحضور رییس سازمان پزشکی قانونی استان سخن می گفت افزود: تاکنون بیش از ده ها بیمار به این مرکز ارجاع داده شده است که بخاطر زخم درمان نشده در معرض تهدید آمپوتاسیون ( قطع عضو) بوده اند اما خوشبختانه با مراقبتهای تخصصی دراین مرکز، از قطع عضو درگیر نجات یافته اند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی نیز با اشاره به خدمات منحصر بفردی که در بیمارستان امام رضا(ع) انجام میشود گفت: این مرکز تنها بیمارستانی است که درآن مدیریت و درمان زخم از جمله زخم بستر،زخم دیابتیک و... به صورت موفقیت آمیزی انجام میشود.

دکترحیدری با بیان به اینکه بیماران نیازمند محبت ما هستند افزود: درکنار خدمات بزرگ وکم نظیر، رفتار محبت آمیز با بیماران می تواند آثار این خدمات را در ذهن او برای همیشه ثبت کند.

وی بر ممنوعیت استفاده از تلفن همراه درمحل خدمت و لزوم برخورد با این مقوله بخاطر احتمال سهل انگاری در ارائه خدمت به مراجعین نیز تاکید کرد.


۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید