اخبار

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه: بیش از 70 درصد مردم زلزله زده زیرپوشش بیمه سلامت هستند

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه:  بیش از 70 درصد مردم زلزله زده زیرپوشش بیمه سلامت هستند

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه گفت: پس از وقوع زلزله یک شنبه شب 6،4 ریشتری سرپل ذهاب، کارشناسان ناظر در بیمارستان های مناطق زلزله زده برای پیگیری امور بیمه شدگان که بیش از 70 درصد از جمعیت آن مناطق را در بر می گیرد، فعال هستند.

بیش از 70 درصد مردم زلزله زده زیرپوشش بیمه سلامت هستند
کیومرث مظفری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: خوشبختانه به جز افرادی که مصدوم شده اند در مناطق زلزله زده مورد حادی دیده نشده است.
وی افزود: به منظور بررسی مشکلات و مطالبات، بازدید میدانی از منطقه و بیماران، ادارات بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در مناطق زلزله زده به عمل آمده است.
این مسئول اظهار داشت: امروز کل مطالبات داروخانه های مناطق زلزله زده تا پایان مرداد ماه تسویه شد و طی روزهای آینده تسویه مطالبات پزشکان، رادیولوژی ها و سایر مراکز طرف قرارداد آن مناطق نیز پیگیری می شود.

** سامانه 1666 راه اندازی شد
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه در بخش دیگر از سخنانش تصریح کرد: در راستای پاسخگویی مناسب به بیمه شدگان و هموطنان به منظور رعایت حقوق شهروندی، سامانه ارتباطی سازمان بیمه سلامت با مردم به شماره 1666 راه اندازی شده و این سامانه به صورت شبانه روزی پاسخگوی پیشنهاد، انتقاد و حتی تشویقات می باشد.
مظفری اضافه کرد: علاوه بر پاسخگویی شبانه روزی، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 10 تا 11 مدیران بیمه سلامت از جمله بنده، معاونان و روسای ادارات پاسخگو می باشند.
وی از این اقدام به عنوان رویکرد جدید در پاسخگویی دستگاه های اجرایی یاد کرد و ادامه داد: از بیمه شدگان استان که یک میلیون و 200 هزار نفر را شامل می شوند و پزشکان و مراکز درمانی تقاضای مطالبه گری از ما در راستای پاسخگویی بهتر را داریم.
ساعت 20 و هفت دقیقه یکشنبه شب زمین لرزه ای به بزرگی 6.4 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) غرب استان کرمانشاه را لرزاند.
۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید