اخبار

معاون اجتماعی وزیر بهداشت : در آینده نزدیک از پروژه های خیر ساز مناطق زلزله زده بهره برداری می شود

معاون اجتماعی وزیر بهداشت : در آینده نزدیک از پروژه های خیر ساز مناطق زلزله زده بهره برداری می شود

 

معاون اجتماعی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح و بهره برداری پروژه های خیر ساز مناطق زلزله زده در آینده نزدیک خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر ایازی صبح امروز بیستم آذرماه که به منظور حضور در نشست رؤسای دانشگاه های کلان منطقه آمایشی 3 وارد کرمانشاه شد در گفتگو با صدا و سیما گفت: در آینده نزدیک و با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت و خیرین محترمی که در ۲۲ آذر ماه سال گذشته کلنگ پروژه های مناطق زلزله زده را به زمین زدند ، پروژ ه های خیر ساز افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی اعلام کرد: بسیاری از پروژه های بهداشت و درمان در مناطق زلزله زده آماده بهره برداری است و برخی دیگر نیز هم اکنون در حال ساخت می باشد.

دکتر ایازی در بیان اهداف سفر یک روزه خود به کرمانشاه  اظهار داشت: ما در این سفر علاوه بر بررسی مسائل قطب  به دنبال پیگیری موضوعات مربوط به زلزله کرمانشاه و بررسی روند پیشرفت پروژه های بهداشتی و درمانی خیر ساز در مناطق زلزله زده با حضور دکتر قدیمی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت هستیم.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت گفت:براساس برنامه ریزی صورت گرفته ، در جلسه هایی که به صورت ماهیانه با حضور روسای دانشگاه های کلان‌ منطقه آمایشی ۳ ( قطب غرب کشور) با حضور روسای دانشگاه های کرمانشاه ، ایلام ، همدان ، کردستان و دانشکده اسد آباد برگزار میشود ، به بررسی مسائل و چالش های مختلف حوزه بهداشت و درمان این منطقه و ارائه راهکارهای نوآورانه در جهت کاهش هزینه ها و ارتقای خدمات درمان می پردازیم.

گفتنی است دکتر ایازی صبح امروز با همراهی دکتر قدیمی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده با استاندار کرمانشاه دیدار کرد که بررسی وضعیت بیمارستان های مناطق زلزله زده و پروژه های خیرساز این‌ مناطق و‌ نیز حمایت و باز توانی روانی ساکنان شهرستان های درگیر زلزله موضوع این دیدار بود.

 


56
55

 




 

۲۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید