اخبار

دکتر مرادی : نقش مدیران ، کارکنان و روشهای کار از عوامل درون سازمانی مهم در بهره وری است

دکتر مرادی : نقش مدیران ، کارکنان و روشهای کار از عوامل درون سازمانی مهم در بهره وری است

 

 رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در نخستین جشنواره تجارب موفق مدیریتی از نگاه بهره وری، به عوامل مهم درون سازمانی در بهره وری اشاره کرد و گفت: عوامل درون سازمانی چون نقش کارکنان ، فرایندها ، روشهای کار و‌ نقش مدیران در بهره وری اهمیت‌ دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمودرضا مرادی با بیان اینکه یکی از وظایف ما در دانشگاه ها تولید ثروت از دانش است و در این زمینه در حال تلاش هستیم اظهار داشت: محدودیت منابع در دانشگاه ،استفاده بهینه از ظرفیت ها و‌ منابع موجود ، تداوم خدمت در چارچوب طرح تحول نظام سلامت ،فرهنگسازی و توسعه ارتباط صنعت و‌ دانشگاه ، این مجموعه را به سمت و سوی بهره وری پیش می برد.

ویخاطر نشان کرد: مدیریت بهره وری جزو‌ چارت سازمانی نبوده اما در بهمن ماه ۹۶ این مدیریت در دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به وجود آمد و با تشکیل کمیته های مختلف در زیرمجموعه های دانشگاه کار خود را آغاز نمود.

دکتر مرادی ترکیب سنی جمعیت مصرف کننده ، نرخ بیکاری نسبتا بالا ، کم کاری و بیکاری پنهان ، عدم استفاده از ظرفیت کامل تولیدی و ساختارهای ناکارآمد را از جمله عوامل لزوم بهره وری در کشور دانست.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه بهره وری به دو بخش اثربخشی و انجام‌درست کار در زمان مناسب استوار است گفت: بهره وری در سطوح فردی ، سازمانی و‌ملی تعریف می شود.


۲۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید