اخبار

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه: نهادهای اداری قوی و کارآمد منجر به توسعه پایدار می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه: نهادهای اداری قوی و کارآمد منجر به توسعه پایدار می شود

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: امروزه مسلم شده آنچه توسعه پایدار را به دنبال دارد نهادهای اداری قوی و کارآمد است و این نهادها از سرمایه های انسانی کارآمد، متخصص و قوی برخوردارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر فریبرز ایمانی در نخستین جشنواره تجارب موفق مدیریتی از نگاه بهره وری  به اهمیت نیروی انسانی در بهره وری اشاره کرد و افزود: ارائه محصولات و خدمات متفاوت و متمایز، کاهش هزینه ها، خلاقیت و نوآوری و افزایش رقابت پذیری از مزایای وجود منابع انسانی ماهر، با تجربه، خلاق و با نشاط است.

وی اظهار داشت:تا اوایل 1950 تصور می شد که عامل اساسی و عمده درپیشرفت کشورها وجود سرمایه های فیزیکی و مادی بوده و دلیل عقب ماندگی کشورهای در حال توسعه کمبود این منابع می باشد و به همین علت این کشورها در صدد جذب و به دست آوردن سرمایه های مادی برآمدند و این عمل باعث وابستگی بیشتر و تخریب بنیان های اقتصادی، فرهنگی، و سیاسی این کشورها شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در بیان رابطه بهره وری با کارایی و اثربخشی گفت:اثربخشی یعنی انتخاب کارهای درست و

کارایی به معنای انجام دادن درست کارها است و می توان گفت: بهره‌وری ترکیب اثربخشی و کارائی است بنابر این بهره وری به معنی انتخاب کار درست و انجام آن به طور صحیح در زمان مناسب است.

 

۲۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید