اخبار

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر سکوی قهرمانی ایستادند

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر سکوی قهرمانی ایستادند

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از برگزاری سومین دوره مسابقات ورزش های همگانی منطقه غرب کشور خبر داد و گفت: در این مسابقات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به قهرمانی رسیدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمد رضا غلامی با اعلام این خبر گفت: در مجموع امتیازات سومین دوره مسابقات ورزش های همگانی منطقه غرب کشور ، ورزشکاران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق شدند با کسب ۱۳۹ امتیاز در مقام نخست و دانشگاه های ایلام و کردستان به ترتیب با کسب ۱۰۷ و ۹۵ امتیاز در مقام های دوم و سوم قرار بگیرند.

 وی افزود : در اولین روز از این مسابقات ، پسران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ۶۱ امتیاز موفق به کسب رتبه نخست و دانشگاه های کردستان و ایلام به ترتیب با کسب ۴۹ و ۴۶ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند و در دومین روز که شاهد رقابت دانشجویان دختر این دانشگاه ها در این هشت رشته ورزشی بودیم ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ۷۸ امتیاز مجددا موفق به کسب رتبه اول و دانشگاه های ایلام و همدان به ترتیب با کسب ۵۶ و ۴۱ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

دکتر غلامی گفت: در این سری مسابقات که با حضور مدیران و مسئولان تربیت بدنی ، کارشناسان و داوران منطقه غرب کشور برگزار شد ، قریب به ۱۸۰ ورزشکار دختر و پسر دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه ، کردستان ، همدان و ایلام طی دو روز متوالی در هشت رشته ورزشی از جمله روبیک ، دارت ، فریزبی ، آمادگی جسمانی ، طناب کشی ، داژبال ، فوتبال دستی و طناب زنی به رقابت پرداختند.

وی از دانشجویان به عنوان سرمایه و آینده سازان کشور یاد کرد و افزود : برگزاری چنین مسابقاتی فرصتی برای گردهمایی دانشجویان و تقویت روحیه کارگروهی ، همدلی و افزایش نشاط در دانشگاه ها است و بی شک با استمرار این برنامه ها شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

2
2
1


۹ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید