اخبار

سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی( LMS) دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نخستین سامانه آموزش الکترونیکی غرب کشور

سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی( LMS) دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نخستین سامانه آموزش الکترونیکی غرب کشور
این سامانه با همکاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه (معاونت آموزشی) و اداره آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه استقرار یافته است.
 
سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی (LMS) دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نخستین سامانه آموزش الکترونیکی غرب کشور می باشد.این سامانه با همکاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه (معاونت آموزشی) و اداره آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه استقرار یافته است.
 
دکتر جلیلیان مسئول آموزش الکترونیکی دانشگاه گفت: نرم افزار مدیریت یادگیری  الکترونیکی (LMS) در مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی نصب گردیده است. از قابلیت های این سامانه برگزاری دوره های بازآموزی از راه دور ، تشکیل کلاسهای مجازی ، ویدیو کنفرانس ، برگزاری امتحانات Online و offline و ایجاد انجمنهای علمی می باشد. این نرم افزار بستری را برای اساتید ، دانشجویان و سایر علاقمندان به آموزش و پژوهش فراهم می آورد تا اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند و تعامل اساتید و دانشجویان را ارتقاء می بخشد.در این سامانه برای هر دانشکده دپارتمان مجزا و در هر دپارتمان گروههای آموزشی مختلف و دروس مربوطه قرار داده می شوند.سعی ما بر این است که به سمتی برویم تا در بعضی رشته ها بصورت مجازی دانشجو پذیرش کنیم.
 

خانم مهندس علیمرادی سرپرست اداره آمار وفناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه با بی نظیر خواندن این سامانه در غرب کشور بیان کرد برای استقرار این سامانه سرور مجزایی خریداری و در شبکه نصب گردیده است. حفاظت، امنیت و پشتیبانی سخت افزاری سامانه را واحد فناوری اطلاعات دانشگاه به عهده دارد. وی خاطر نشان کرد افتتاح E-Learning دانشگاه اقدام با اهمیت و تحسین بر انگیزی است.ایشان که مدرس نخستین دوره مجازی بصورت پایلوت در سامانه مذکور می باشد خاطر نشان کرد به منظور نشان دادن قابلیت های این سامانه و رفع نواقص احتمالی یک دوره آشنایی کلی را برای اعضای هیات رئیسه برگزار می کنیم.
 

 

۶ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید