اخبار

نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه غرب کشور برگزار شد

نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه غرب کشور برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران و روسای امور دانشجویی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه غرب کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمد رضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این نشست که دوازدهم دیماه با حضور مدیران و روسای امور دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه ، همدان ، ایلام ، کردستان و دانشکده اسد آباد برگزار شد ، از مهترین چالش های مشترک دانشگاه های منطقه در این حوزه یاد کرد.

وی برگزاری نشست های هم اندیشی مدیران کلان منطقه را ارزشمند و سودمند دانست و افزود : برگزاری این جلسات با توجه به فراهم سازی بستر و زمینه انتقال اطلاعات و تجربیات ارزنده و اجرای برنامه های مشترک در جهت بهبود امور رفاهی دانشجویان بسیار مهم و اثر گذار است.

دکتر غلامی خاطر نشان کرد : معاونت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های منطقه دارای چالش های مشترکی هستند و در این نشست ها با هم‌ افزایی و همگرایی مضاعف دانشگاه های کلان منطقه می توان در جهت اصلاح‌ و مدیریت این چالش ها اقدام کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اصلاح وضعیت خوابگاه های دانشگاه جهت رفاه حال و افزایش رضایتمندی دانشجویان یادآور شد : در دو سال اخیر قریب به ۵ میلیارد تومان به بهسازی ، تجهیز و ارتقای کیفیت فضای خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختصاص داده شده است.

در ادامه این نشست مدیران و روسای امور دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه غرب در کارگروه هایی تخصصی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون چالش های حوزه رفاهی ، بررسی آیین نامه های تغذیه ، اسکان و کار دانشجویی پرداختند.

گفتنی است بازدید از مجتمع های رفاهی و خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جمله دیگر برنامه های این نشست یک روزه بود.

1

۱۳ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید