اخبار

شهرستان هرسین پایلوت اجرای نسخه نویسی الکترونیک شد

شهرستان هرسین پایلوت اجرای نسخه نویسی الکترونیک شد

 

مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: شهرستان هرسین پایلوت اجرای نسخه نویسی الکترونیک شد.


کیومرث مظفری با بیان اینکه شهرستان هرسین پتانسیل لازم برای پیاده سازی سامانه های الکترونیکی بیمه سلامت را دارد گفت: این شهرستان به عنوان پایلوت انتخاب و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی کلید می خورد. 

وی که صبح روز سه شنبه هیجدهم دی ماه در نشست مشترک با پزشکان و داروسازان هرسین در بیمارستان شهدای این شهرستان سخن می گفت ، اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت برای استقرار نظام الکترونیک در فرآیند خدمات رسانی به بیمه شدگان و اجرای نسخه نویسی الکترونیک در هرسین به عنوان اولین شهرستان استان آمادگی کامل دارد.

مظفری پرداختهای اخیر به مراکز درمانی دولتی و خصوصی را گام مهمی در به روز رسانی پرداخت ها دانست و گفت: علاوه بر تسویه بخش قابل توجهی از مطالبات سال گذشته ، علی الحساب آبان ماه مراکز دانشگاهی و مرداد ماه مراکز غیر دولتی نیز پرداخت شده است.

همچنین طی این نشست دبیر شورای هماهنگی سازمانهای بیمه گر استان ، رویداد هم اندیشی در بیمه سلامت را ابزاری مناسب برای ارتباط بین بیمه سلامت با مراکز علمی ، پژوهشی ونخبگان دانست و گفت: من همه را به مشارکت دراین رویداد دعوت می کنم.

وی عنوان کرد: سامانه 1666 پل ارتباطی مردم باسازمان بیمه سلامت است و این سامانه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات بیمه شدگان و مراکز طرف قرارداد است.


۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید