اخبار

کارگاه علمی کافه نانو برگزار شد

کارگاه علمی کافه نانو برگزار شد

 

رئیس دانشکده داروسازی از برگزاری کارگاه علمی کافه نانو در هشتم بهمن ماه خبر داد و گفت: این کارگاه در راستای پیوند دادن پژوهش‌های علوم پایه و بالینی با حضور معاون تحقیقات و فناوری و مدیران آن معاونت، ریاست، مدیریت پژوهشی و اعضای هیئت علمی دانشکده‌ها و نیز مراکز مختلف تحقیقاتی دانشگاه در دانشکده داروسازی برگزار شد.

دکتر یلدا شکوهی نیا افزود: در این نشست که به بحث و تبادل نظر در زمینه تحقیقات بین رشته‌ای با محوریت فناوری نانو پرداخته شد ابتدا خانم دکتر ارکان، مدیر گروه نانوفناوری پزشکی و رئیس مرکز تحقیقات دارورسانی نانو به معرفی دانشکده و امکانات موجود در آن پرداخت .

وی افزود: در ادامه این کارگاه11 نفر از اعضا هیئت علمی گروه فارماسیوتیکس، گروه نانوفناوری پزشکی و مرکز دارورسانی نانو توانمندی‌ها و آمادگی‌های خود را برای همکاری با دیگر رشته‌های بالینی اعلام کردند.

دکتر شکوهی نیا همچنین افزود : در پایان این نشست دکتر دادگر، معاون مرکز رشد فناوری سلامت به معرفی مرکز و انواع حمایت‌های آن از پژوه‌های فناورانه و شرکت‌های دانش بنیان پرداخت. 

رئیس دانشکده داروسازی ابراز امیدواری کرد: برگزاری این کارگاه بتواند با ایجاد شبکه‌های همکاری با حضور پژوهشگران حیطه نانو در بسترهای بالینی و بالعکس زمینه ایجاد تحولات بزرگ برای هر دو حوزه فراهم کرده و گامی در جهت ارتقا برنامه‌های راهبردی دانشگاه با دستیابی به پروژه‌ها و پایان نامه‌های محصول محور و کاربردی برای ارائه خدمات گسترده‌تر به هم‌وطنان عزیزمان باشد.

وی افزود: در این راستا دانشکده داروسازی تمام توان و پتانسیل خود را برای تحقق این امر به کار خواهد گرفت.

 

777
556
55
2

۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید