اخبار

اولین دانشجوی پسا دکترای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فارغ التحصیل شد

اولین دانشجوی پسا دکترای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فارغ التحصیل شد

 اولین دانشجوی پسا دکترای آلاینده های محیطی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که با راهنمایی پروفسور مقداد پیر صاحب عضو هیئت علمی گروه آموزشی مهندسی بهداشت محیط و در دانشکده بهداشت مشفول تحصیل بود ،فارغ التحصیل شد.

دکتر نگین فرهادیانکه مدرک تحصیلی دکترای (Ph.D) مهندسی شیمی دارد ،اکنون با گذراندن این دوره و افزایش دانش خویش می تواند طرح های تحقیقاتی مرتبط و مؤثرتر در جهت کاهش مشکلات محیطی و زیست محیطی موجود دراستان و منطقه ارائه نماید.

وی در این دوره یکساله به تحقیقات مؤثر در راستای کاهش آلاینده های محیطی و ارائه راهکار ها و روند پیگیری امر تلاشی پویا و قابل ملاحظه پرداخته و موفق به ارائه 5 طرح تحقیقاتی و 5 مقاله با نمایه یISI و IF گردیده که 3 مقاله چاپ و2 مقاله سابمیت شده است .

از آنجایی که کشور ما و بویژه مناطق غرب و جنوب غرب کشور که علاوه بر آلاینده های محیطی حاصل از فعالیت صنایع و کارخانه ها ی بزرگ ،از حضور ذرات گرد و غبار(ریز گرد ها) نیز رنج می برند توجه به راه اندازی و توسعه دوره های آموزشی و تخصصی در این زمینه که بتواند به کاهش و درنهایت حل مشکلات موجود کمک کند بسیار لازم و ضروری است که دانشکده بهداشت اولین قدم در این مورد را برداشته است و حمایت مسئولان دانشگاه و استان می تواند این مسیر را پویاتر نماید.
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید