اخبار

دکتر نوری زاد : 200 پروژه مهم در عرصه سلامت استان در حال انجام است

دکتر نوری زاد : 200 پروژه مهم در عرصه سلامت استان در حال انجام است
هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان قطب درمانی آموزشی غرب کشور شناخته شده است و در تولید علم و سلامت منطقه نقشی بی بدیل را ایفا کرده و می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
200 پروژه مهم در عرصه سلامت استان در حال انجام است

 
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: 200 پروژه مهم در عرصه سلامت استان در حال انجام و پیگیری است.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر صمد نوری زاد شب گذشته ( 13 شهریور )در نشست صمیمی اساتید دانشگاهی استان با استاندار کرمانشاه که در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: روند روبه توسعه آموزش عالی در کشور با سرعت قابل توجهی در حرکت است و همچنین تدوین نقشه جامع علمی و نقشه جامع سلامت کشور نیز در دست تدوین می باشد.
 
وی ادامه داد: در سطح استان کرمانشاه نیز باید به این نکات توجه داشته و پیگیر مسائل مربوط به مراکز آموزش عالی در سطحی قابل توجه باشیم.
 
نوری زاد افزود: هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان قطب درمانی آموزشی غرب کشور شناخته شده است و در تولید علم و سلامت منطقه نقشی بی بدیل را ایفا کرده و می کند.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: در حال حاضر دانشگاه 200 پروژه مهم در عرصه سلامت استان در حال انجام و پیگیری است که بخشی از آن ها هم چون کلنگ زنی دانشکده داندانپزشکی و ... در هفته دولت معرفی شدند.
 
نوری زاد تصریح کرد: همچنین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امسال شاهد برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور بود که با میزبانی از بیش از 2300 ورزشکار افتخار بزرگی را برای استان رقم زد.
 
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سال گذشته در جشنواره استانی شهید رجایی در بین 60 دستگاه، رتبه آخر را کسب کرد اما امسال و در همین جشنواره در بین 60 دستگاه استان توانست رتبه چهارم را از آن خود کند.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره انجام پروژه های متعدد تحقیقاتی در سطح این دانشگاه، گفت: متاسفانه در حال حاضر شاهد انجام پروژه های تحقیقاتی مشابه در سطح مراکز آموزش عالی کشور هستیم.
 
وی افزود: به نظر می رسد احداث چند پژوهشگاه در سطح استان می تواند مشکل اجرای پروژه های مشابه را حل کند.

۱۴ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید