اخبار

سامانه جامع نوبت دهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد

سامانه جامع نوبت دهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد

 

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه از راه اندازی سامانه جامع نوبت دهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهندس پاک نیا گفت: همشهریان گرامی می توانند از طریق سامانه http://nobat.kums.ac.ir با رزرو نوبت، بدون صرف وقت و تحمل صف های طولانی از پزشک متخصص مورد نیاز خود نوبت را رزرو و سپس به پزشک مراجعه کنند.

وی مراحل استفاده ازاین سامانه را تشریح کرد و گفت: افراد می توانند جهت گرفتن نوبت ویزیت از پزشک مربوطه با ورود به سامانه مذکور بر روی لینک "رزرو نوبت" کلیک کنند و  با وارد نمودن " کد ملی بیمار " ، " مرکز درمانی" مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنند.

مهندس پاک نیا در توضیح انجام مرحله بعدی افزود: انتخاب " تخصص پزشک" و کلیک بر روی آن مرحله بعدی است که با انجام آن " نوبت های پزشک" نمایش داده می شود  و در این مرحله با وارد نمودن " کد امنیتی" بایستی بر روی لینک " رزرو نوبت" کلیک کنند.

 مدیر اطلاعات و فناوری دانشگاه گفت: تکمیل کردن "اطلاعات بیمار" ، وارد نمودن " کد امنیتی" و در نهایت کلیک بر روی دکمه " تایید نهایی" آخرین مرحله ثبت نام برای پذیرش بیمار است.

وی ضمن اینکه ابراز امیدواری کرد استفاده حداکثری مردم از این سامانه  جهت نوبت دهی بتواند موجبات رفاه حال بیماران را فراهم نماید افزود: علاوه بر استفاده از سامانه اینترنتی میتوان از کد دستوری زیر نیز جهت رزرو نوبت استفاده نمود.

55556666#*6655*

لازم به ذکر است سامانه مذکور محصول یکی از واحد های فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه می باشد.

 

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید