اخبار

بیانیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت برگزاری راهپیمایی پر شکوه ۲۲ بهمن

بیانیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت برگزاری راهپیمایی پر شکوه ۲۲ بهمن
 بیانیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت برگزاری راهپیمایی پر شکوه ۲۲ بهمن ماه در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ؛
 متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
                            
                               به نام خدا
 
 در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز بزرگ پیروزی ، دانشگاهیان که در تمام مراحل انقلاب ، از پیروزی تا سال های دفاع ، سازندگی ، بالندگی و رشد کشور ، برای اعتلای میهن تلاش کرده اند ، این بزرگی و سرافرازی را ارج می نهند و با یادکردن از معمار کبیر انقلاب اسلامی ، یاد و خاطره شهدای عزیزمان را گرامی می دارند.
 
این قشر در همه این سال ها در دو مسیر افزایش شاخص های تندرستی و سلامت مردم و توسعه علمی کشور کوشیده و افتخارات بزرگی را رقم زده اند و‌ کماکان با پرورش جوانان شایسته ، برای ترسیم فرداهای سرزمین مان تلاش می کنند.
 
آنان در کنار این مجاهدت مستمر و البته لذت بخش ، در تمام مراحل و‌ مناسبت ها در کنار مردم بوده و برای نگهداشت دستاوردهای انقلاب دوشادوش آنان حرکت کرده اند.
 
 اکنون که در چهلمین سال پیروزی انقلاب ، دشمنان نظام با گسترش تحریم ها و فشار بر مردم ، سعی در جدایی آنان از انقلاب شان دارند ، وظیفه دانشگاهیان دو چندان شده و بر این باوریم که به حول و قوه الهی ، با تقویت دانش بومی و اتکا به جوانان و نخبگان سرزمین مان در حوزه سلامت ، در خدمت روز افزون به مردم تلاش کرده و می توانیم با همت بیش از پیش ، گسترش پژوهش و تکیه بر فناوری و دانش پزشکی کشور ، این مرحله را نیز عزتمندانه پشت سر بگذاریم.
 
 ما دانشگاهیان دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه نیز با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ، در روز ۲۲ بهمن ماه چهلمین سال پیروزی ، همچون سال های گذشته همراه با سایر اقشار در راهپیمایی پر شور پیروزی شرکت کرده و در نمایش وحدت مردم و افتخار کشور عزیزمان سهیم می شویم.
 
اعضای هیات رئیسه ، اعضای هیات علمی ، کارکنان و‌ دانشجویان دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه
 
 
 
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید