اخبار

بیمارستان قصرشیرین به عنوان یک مرکز توریسم درمانی در سال آتی راه اندازی می شود

بیمارستان قصرشیرین به عنوان یک مرکز توریسم درمانی در سال آتی راه اندازی می شود
 
معاون درمان دانشگاه از معرفی بیمارستان قصرشیرین به عنوان یکی از مراکز توریسم درمانی و راه اندازی و فعال سازی آن در سال ۹۸ خبر داد و گفت: فعال سازی این بیمارستان در این خصوص با توجه به نزدیک بودن موقعیت جغرافیایی به مرز عراق از برنامه های مهم سال آینده است.
دکتر بهمن روشنی با بیان اینکه از سال ۹۴ دستورالعمل پذیرش بیماران خارجی به بیمارستان‌های تابعه ابلاغ گردیده است گفت: درحال حاضر ۱۰ بیمارستان دارای بخش‌های ipd (واحد پذیرش بیماران بین الملل ) بوده و کارشناسان گردشگری سلامت در آنها در حال فعالیت هستند.

 

وی وجود پزشکان متخصص و مجرب در دانشگاه را باعث افزایش ۲/۵ برابری میزان مراجعه بیماران خارجی به بیمارستان های تابعه دانست.

معاون درمان دانشگاه داشتن مرز های مشترک با کشور عراق را فرصت مناسبی برای جذب بیماران در این حوزه دانست و افزود: برنامه ما
برای سال آینده توسعه بخش‌های توریسم درمانی در مراکز درمانی است.

 

دکتر روشنی از برگزاری یک جلسه با سرکنسول عراق در کرمانشاه در راستای توسعه توریسم درمانی در استان کرمانشاه در ماه اخیر خبر داد.

وی عنوان کرد: مذاکره و اقدام در جهت وارد شدن شرکت های گردشگری سلامت در راستای معرفی خدمات درمانی در استان به بیماران خارجی، تحویل بیماران به مراکز درمانی و عودت بیماران به کشور های مبدا از دیگر فعالیت های صورت گرفته دراین خصوص بوده است.

۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید