اخبار

دکتر ایمانی: بخش مهمی از موفقیتهای دانشگاه درحیطه ی کاری مهندسین واحدهای مختلف است

دکتر ایمانی: بخش مهمی از موفقیتهای دانشگاه درحیطه ی کاری مهندسین واحدهای مختلف است
 
معاون توسعه ومدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باگستره ی وسیع خود درسراسر استان به عنوان یکی از قویترین دستگاههای استان درحال فعالیت است که همزمان هم درحوزه های مختلف درمان ، بهداشت ،آموزش ، تحقیقات و ... فعال است ومجموعه ی این فعالیتها موجب شده است که جزء 8 دانشگاه برتر کشور قرار گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر ایمانی اظهار داشت: بخش مهمی از این موفقیتها وفعالیتهای دانشگاه درحیطه ی کاری مهندسین در واحدهای مختلف میباشد.
 
وی که در گردهمایی مهندسین دانشگاه در روز مهندس سخن می گفت بیان کرد: پنجم اسفند روزبزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی بزرگ مردی است که نامش در تاریخ همیشه ماندگاراست وبه نام روز مهندس نامگذاری شده است.
 
 دکتر ایمانی با بیان اینکه خداوند خلاقیتی دربشر نهاده است که نمودش درمهندسین جلوه می کند گفت: مهمترین موضوعی که نباید فراموش شود تعهدی است که درحیطه ی کاری خود دارند ونهایت تلاش وکوشش این افراد برای ارتقای سطح رفاه وآسایش بشری است
 
همچنین دکترعبدی مدیربهره وری، خلاقیت و‌نوآوری دانشگاه نیز عنوان کرد: آنچه که برای جامعه ی مهندسین دانشگاه حائز اهمیت است داشتن وجدان کاری و انجام کارها بافکر واندیشه و ابداع و خلاقیت میباشد که بدین وسیله قابلیتهایشان را بتوانند نشان دهند.
 
 وی افزایش همگرایی بین شاخه های مختلف مهندسی دانشگاه را لازم دانست و گفت:این هماهنگی وهمگرایی موجب خلق آثار بهتری در دانشگاه خواهد شد.
 
 
۵ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید