اخبار

پذیرش 120هزار بیمار در اورژانس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی طی سالجاری

پذیرش 120هزار بیمار در اورژانس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی طی سالجاری

   رئیس مرکز آموزشی درمانی دکتر محمد کرمانشاهی با بیان اینکه به طور میانگین ماهانه 10 هزار بیمار در اورژانس این مرکز پذیرش می شود گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد بیماران پذیرش شده در این بخش به 120 هزار بیمار رسیده است.                                                                            

دکتر فریبا ویسی ضمن اعلام این خبر ، تعداد بیماران بستری شده را در این مرکز 10029 ، اعمال جراحی انجام شده1300 ،جراحی ا لکتیو 13300 ، جراحی اورژانسی87 و جراحی سرپایی را  576  اعلام کرد.    

دکتر ویسی تعداد آزمایشهای پذیرش شده در آزمایشگاهاین مرکز را در ماه7 هزار مورد و سالیانه 84 هزار مورد اعلام کرد.

 وی درخصوص واحد رادیولوژی این بیمارستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 2450 مورد سیتی اسکن ، 6071 مورد سونوگرافی و 139 هزارو 200 مورد عکسبرداری انجام شده است.   

دکتر ویسی به بیان تاریخچه ای از این مرکز پرداخت و گفت: بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی در سال 1389 تجهیز و از ابتدای سال 1390 با زیربنای 13345 متر مربع در 4 طبقه ، هزینه ساختمانی بالغ بر 130 میلیارد ریال و خرید تجهیزات پزشکی بالغ بر 60 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. 

  وی با بیان اینکه در این مرکز کلیه نیاز های درمانی کودکان پیش بینی شده و انجام میشود گفت: این مرکز بر اساس آخرین تفکرها ومتدهای مدیریتی و بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و نیروهای متخصص و متعهد، بهترین خدمات را به کودکان ارائه و به عنوان یکی از مهمترین قطب های درمانی کشور و منطقه مطرح میباشد .

دکتر ویسی با بیان اینکه این مرکز دارای پزشکان فوق تخصص  و متخصص در رشته های مختلف کودکان است گفت: این مرکز از وجود فوق تخصصص آنکولوژی کودکان،فوق تخصص مغز و اعصاب،فوق تخصص جراحی،متخصص وفوق تخصص نوزادان،فوق تخصص غدد،فوق تخصص گوارش ،فوق تخصص قلب ، فوق تخصص عفونی ،فوق تخصص اعصاب و روان کودک و نوجوان ، پاتولوژی،متخصص رادیولوژی و سونوگرافی بهره مند است.

وی بهخاص بودن بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی اشاره کرد و گفت:  این مرکز تنها مرکز فوق تخصصی کودکان در استان کرمانشاه است که نه تنها ارائه دهنده خدمات درمانی به بیماران خاص هموفیلی و تالاسمی است بلکه تنها مرکز دارنده دستگاه فلوسایتومتری ( تشخیص سرطان )است و تنها مرکزی است که به کودکان سرطانی استان کرمانشاه و هم جوار خدمات درمانی ارائه می دهد.

این مقام مسئول همچنین از پایان ساخت اولین همراه سرا در استان کرمانشاه توسط خیرین سلامت خبر داد و گفت: این همراه سرا در پایان سال 97  آماده تجهیز و تحویل است.                                     

 

 

۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید