اخبار

دکتر بیژن کبودی مدیر بهره وری ، نوآوری و خلاقیت دانشگاه شد/ تقدیر از دکتر امید عبدی

دکتر بیژن کبودی مدیر بهره وری ، نوآوری و خلاقیت دانشگاه شد/ تقدیر از دکتر امید عبدی

 

 

دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه دکتر بیژن کبودی را به عنوان مدیر امور بهره وری ، خلاقیت و‌نوآوری دانشگاه منصوب کرد.

 

دکتر کبودی متولد ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی پزشکی عمومی است که از سوابق خدمتی و مدیریتی وی می توان به پزشک خانواده در مراکز بهداشتی درمانی گیلانغرب و هرسین ، مسئول آموزش شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنقر و کلیایی ، معاون بهداشت مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه ، معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه و رئیس دبیرخانه هیات امنا دانشگاه اشاره کرد.

 

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر امید عبدی عهده دار بوده است که دکتر مرادی با اهداء لوحی بدین شرح از زحمات وی تقدیر کرد:



جناب آقای دکتر امید عبدی

خدمت درعرصه ارزشمند سلامت و مراکز دانشگاهی نعمت گرانقدر پروردگار است که به برخی از بندگان خود عطا می فرمایند . امیدوارم خداوند بزرگ توفیق بهره مندی از این بازه زمانی را به بهترین شکل ممکن در جهت رضایت خالق و خرسندی مخلوق به همه ما ارزانی دارد.

بدینوسیله برخود لازم می دانم از تمامی تلاشهای بی شائبه و صادقانه جنابعالی در مدت تصدی مدیریت بهره وری ، نوآوری و خلاقیت دانشگاه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر نموده و امیدوارم همواره موفق ومؤید باشید.



دکتر محمودرضا مرادی

رئیس دانشگاه

 

444

۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ۱۷:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید