اخبار

سال تحصیلی با حضور در یادمان شهدای گمنام آغاز شد.

سال تحصیلی با حضور در یادمان شهدای گمنام آغاز شد.
دکتر نوری زاد : امروز توسعه دانش و پاسداری از سلامت جامعه برما فرض است و در این راه می کوشیم.

آغاز سال تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امسال با معنویت حضور بر سر مزار شهدای گمنام همراه بود.

اعضای هیات رییسه ، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صبح روز سه شنبه سی ام شهریور ماه با حضور در مزار و یادمان شهدای گمنام ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

در این مراسم که با حال و هوای خاصی همراه بود سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با تبریک همزمانی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی مراکز آموزش عالی ، حضور بر سر مزار شهدای گمنام را که خود جایگاه ویژه ای نزد پروردگار دارند و در شهر کرمانشاه که جای جای آن یادمانهای پرشکوه سالهای دفاع مقدس قرار دارد را آغازی شایسته برای سال تحصیلی عنوان کرده و افزود : در آن زمان دفاع از مرزوبوم در جبهه ها فریضه بود ، که بسیاری از رزمندگان ما کلاس درس و دانشگاه را تعطیل کرده برای ادای این فریضه راهی جبهه ها شدند و امروز توسعه دانش و پاسداری از سلامت جامعه برما فرض است و در این راه می کوشیم.

دکتر صمد نوری زاد اظهار امیدواری کرد که با چنین آغازی با رویکرد نوین دانشگاه به توسعه و پویش علمی بیش از پیش بتوانیم به عنوان الگوی علمی مناسب در کشور مطرح باشیم.

این دانشیار دانشگاه با اشاره به مطرح شدن و پیشی گرفتن این دانشگاه در میان دانشگاه های غرب کشور بر عزم و همت بیشتر در تداوم این راه تاکیید کرد.

در این مراسم روحانی همچنین مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز اظهار امیدواری کرد که این آغاز که همراه با یاد و احترام و تجدید بیعت با شهدای گرانقدر همراه است بر تمامی کارها و فعالیتهای دانشگاه و دانشگاهیان سایه افکنده و در حقیقت مسیر راه را به طور مداوم به این مجموعه گوشزد کند.

 همچنین شرکت کنندگان در این مراسم با حضور در سر کلاس درس دانشکده داروسازی به صورت نمادین سال تحصیلی را آغاز کردند.

گفتنیست پس از آن جلسه هیات رییسه دانشگاه در دانشکده داروسازی برگزار شد.

آلبوم تصاویر این برنامه در صفحه نخست وب سایت قابل دسترسی است

۳۰ شهریور ۱۳۸۹ ۱۲:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید