اخبار

جوابیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی به جعل اسناد دولتی، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی ؛ برای تخریب اشخاص حقیقی و حقوقی

جوابیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی به جعل اسناد دولتی، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی ؛ برای تخریب اشخاص حقیقی و حقوقی

جوابیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی به جعل اسناد دولتی، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی ؛ برای تخریب اشخاص حقیقی و حقوقی

 

 به نام خدا

پیرو درج مطلبی تحت عنوان "حقوق های بی خودی برای افراد خودی در دانشگاه علوم پزشکی" در شبکه های اجتماعی و جعل و سند سازی انجام گرفته در این خصوص ، مطالب ذیل جهت تنویر افکار عمومی اعلام می گردد و انتظار می رود برابر قانون در همان رسانه ها به طور کامل منعکس گردد.

1-از اواخر سال 1396 تا اواخر سال 1397 تعداد 8 دوره آموزشی ویژه مدیران بیمارستانهای قطب غرب کشور در استان کرمانشاه که عنوان مرکزیت کلان منطقه را داراست ، برگزار گردیده و در ماده 5 دستور العمل برگزاری دوره یادشده که توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ گردیده ، آمده است که(( ماده 5 : قطب های آموزشی مجاز می باشند حق الزحمه تیم اجرایی و مسئول علمی را بر اساس بودجه کل پیش بینی شده پرداخت نمایند.)) لذا بر این اساس مبالغی جهت کادر اجرایی دوره ، که با لیست جعلی منتشر شده مغایر است ، برابر قانون پرداخت گردید.

2- تمامی اعتبارات مربوط به دوره مذکور توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با امضای ذیحساب و مدیر کل امور مالی وزارت و نیز نماینده وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به این دانشگاه ابلاغ و تامین گردیده و دانشگاه متحمل هیچ گونه هزینه ای برای برگزاری و پرداخت حق الزحمه مدرسان و ... نگردیده است .

3- لیست منتشر شده در فضای مجازی که به عنوان پیوست نامه شماره 901/9865 مورخ97/2/23  عنوان شده، کاملا جعلی بوده و به هیچ وجه واقعیت ندارد . لذا لیست اصلی پیوست نامه مذکور که در سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه موجود بوده و کاملا قابل استناد ، مشخص و غیرقابل تغییر می باشد و مربوط به عوامل اجرایی همچون مدرسان ، مدیر، کارشناسان، کارپردازان، خدمات ، اجرایی ، مجری، امور مالی و... می باشد و هرچند که انتشار چنین اسنادی مرسوم و معمول نیست ، لذا جهت شفاف سازی و استحضار مردم ، منتشر می گردد.

4- مبالغ پرداختی به عنوان حق الزحمه عوامل اجرایی برابر لیست ، حداقل از مبلغ 200 هزار تومان تا حداکثر یک میلیون و 200 هزار تومان بوده، به هیچ وجه با ارقام ذکر شده در جدول جعلی همخوانی ندارد .

5- در لیست جعلی نام افرادی همچون دکتر فریبرز ایمانی ، دکتر فاطمه رضوان مدنی ، نادر رضایی ، پریوش دادفریان، محمد رضا خانی ، مسعود کلانتری ، صادق کریمی ، روح اله فرزین مهر ، معصومه مهری ، فرهاد امیری ، نوشین کردستانی، علی معصومی و مجید زینی قید گردیده است ،در صورتیکه نام آنان در لیست اصلی قرار نداشته و هیچ مبلغی از بابت برگزاری این دوره ها به آنان تعلق نگرفته است.

6- از آنجا که جعل اسناد دولتی برابرقوانین جزایی و جرایم مطبوعاتی و رایانه ای جرم تلقی و نیز موضوع انتشار یافته از مصادیق بارز جعل ، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بوده و هتک حیثیت افراد حقیقی و سازمان حقوقی محسوب می گردد ، مرتکب یا مرتکبین باید در محاکم محترم قضایی پاسخگوی اعمال خویش باشند ، این دانشگاه موضوع را به مراجع صالحه قضایی احاله و تا حصول نتیجه پیگیری می نماید.

7- انتظار می رود اصحاب محترم رسانه قبل از درج هرگونه اخبار و اسناد مربوط به سازمانهای دولتی ، صحت و سقم آن را استعلام و پس از اطمینان از صحت آنها ، نسبت به انتشار اقدام نمایند.


                                                                              روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید