اخبار

مشارکت کم نظیر دانشگاه در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور

مشارکت کم نظیر دانشگاه در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور


 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مشارکت کم نظیر خبر دادو گفت:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در صدر فهرست بیشترین شرکت کنندگان بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور قرار گرفته است.

دکتر غلامی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور مشارکت کم نظیری داشته اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۵۰۰ نفر از اساتید ، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در این جشنواره ثبت نام کرده اند گفت:همچون سال گذشته ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در صدر فهرست بیشترین شرکت کنندگان این جشنواره قرار دارد.

دکتر غلامی اظهار داشت: بخش کتبی این جشنواره به طور همزمان در کلیه مراکز تابعه دانشگاه برگزار شد و در این آزمون بیش از ۱۷۰۰ نفر از اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در ۹ رشته با هم به رقابت پرداختند و برگزیدگان این رشته ها به مرحله سراسری معرفی خواهند شد.

وی اظهار داشت: آزمون بخش آوایی این جشنواره نیز در هفته نخست اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد و در این آزمون شرکت کنندگان در رشته های قرائت ، روش تحقیق ، قرائت به روش ترتیل ، حفظ قرآن ، اذان و تواشیح ، مناجات خوانی و آیین سخنوری با هم به رقابت پرداختند و برگزیدگان هر رشته جهت داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال میشوند.

گفتنی است در بخش های پژوهش ، فناوری ، ادبی و هنری و مسابقات تیمی نیز شرکت کنندگان در حال ارسال آثار خود می باشند.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید