اخبار

فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) از دانشگاه علوم‌پزشکی تقدیر کرد

فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) از دانشگاه علوم‌پزشکی تقدیر کرد
 
 
فرماندهی سپاه استان از رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی به دلیل خدمات برنامه سالگرد عملیات بازی دراز تقدیر کرد.
 
دکتر منصوری رییس بسیج جامعه پزشکی استان در نشستی که صبح امروز با حضور نماینده فرماندهی سپاه استان در دفتر ریاست دانشگاه تشکیل شد د با بیان اینکه تعداد قابل توجهی حدود ۳۰ تا ۵۰ هزار نفر سالیانه در رویداد بازی دراز شرکت می کنندگفت: سردار ریحانی فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در زمان برگزاری ،از این خدمات به طور ویژه تقدیر کرد.
 
وی گفت: بسیج جامعه پزشکی با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی و به ویژه مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی ،ستاد امداد و درمان بازی دراز را راه اندازی کرده و به زایرین خدمت نمودند.
 
دکتر منصوری افزود: در سال گذشته و‌ امسال از بهترین بخشهای خدماتی در سالگرد عملیات بازی دراز ،پوشش امدادی و ‌درمانی بوده است .
 
همچنین طی این نشست سرهنگ شریفی نماینده فرماندهی سپاه استان و مسوول بسیج کارمندی سپاه نبی اکرم(ص) ضمن تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی در حمایت و‌ پشتیبانی از برنامه های بسیج جامعه پزشکی گفت:برنامه ریزی حضور اکیپ‌پزشکی کامل و وجود اکیپ در کنار ایستگاههای صلواتی امسال بی نظیر بود.
 
وی با بیان اینکه سردار فرماندهی سپاه استان از مدیرانی که بیشترین‌همکاری را با بسیج در برگزاری این رویداد داشتند تشکر و تقدیر نمود گفت: بسیج متعلق به قشر یا گروه خاصی نیست یک فرهنگ و یک تفکر است و بسیج جامعه پزشکی جزو بهترین اقشار بسیج استان است
 
در ادامه رئیس دانشگاه نیز با بیان اینکه فرماندهی و کادر سپاه در بسیاری از امور در کنار سلامت استان بوده و یاریگر نظام سلامت بوده اندگفت: سپاه استان و‌ کشور با کمک های متنوع در زلزله و برپایی بیمارستانهای صحرایی که ماهها مستقر بودند کار بزرگی را در منطقه انجام دادند.
 
دکتر مرادی با بیان اینکه زحمات سپاه در حفظ امنیت کشور برکسی  پوشیده‌ نیست گفت: امنیت در مرزها، کشور و استان نتیجه تلاش سیستم های نظامی و امنیتی است.
 
وی عنوان کرد:همکاران ما در اورژانس پیش بیمارستانی و در اورژانس بیمارستانها ، آمادگی همه نوع خدمت را دارند و در بحث بازی دراز هم تجمع افراد و حفظ سلامت این تعداد افراد برای ما اهمیت فوق العاده ای دارد‌.
 
رئیس دانشگاه افزود: ما در این رخداد بیمارستانهای استان را بسیج کرده ودرصدی از تختهای بیمارستانی را برای خدمت به زایرین اختصاص دادیم.
 
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید