اخبار

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به مناسبت کسب رتبه جهانی در حوزه تحقیقات

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به مناسبت کسب رتبه جهانی در حوزه تحقیقات
 
دکتر مرادی کسب رتبه جهانی دانشگاه علوم پزشکی در حوزه تحقیقات را تبریک گفت.
 
متن پیام رییس دانشگاه را اینجا بخوانید:
 
             ▫️به نام‌خدا ▫️
 
ورود و قرار گرفتن نام‌دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ، در رتبه ۲۰۱ تا ۳۰۰ دانشگاههای جهان در حیطه علوم پزشکی (پزشکی بالینی) برای اولین بار در تاریخ دانشگاه و موفقیت آن در کنار دانشگاههای طراز اول ایران را به اعضای محترم هیات علمی ، کارکنان شریف ، دانشجویان عزیز به ویژه پژوهشگران فرهیخته دانشگاه تبریک می گویم.
 
تاکید این دانشگاه همواره بر آن بوده است که گرانبهاترین داشته ما ، نیروی انسانی است و کسب این رتبه ، علی رغم دشواری ها و تحریم های مختلف، از اتکا بر دانش و زحمت محققان خبر می دهد و بیانگر آن است که چگونه افراد پژوهنده و کاوشگر می توانند مرزهای دانش را در نوردیده و با غلبه بر تنگناها، در میان هزاران دانشگاه در قاره های مختلف به چنین رتبه ارزشمندی دست یابند.
 
امیدورام با دوام چنین توفیقاتی ، بتوانیم این دانشگاه را روز به روز ارتقا داده و زمینه قدرتمندی برای پرورش فرزندان شایسته و آینده سازان میهنمان و نیز فایق آمدن بر مشکلات به ویژه در زمان تحریم های ظالمانه دشمنان ، با توان تحقیق ، جستجوگری و فناوری فراهم نماییم .
  
در پایان از برنامه ریزی ، همت و کوشش معاون محترم تحقیقات ، مدیران و کارکنان این حوزه و اعضای محترم هیات علمی پژوهش محور ، تقدیر و سپاسگزاری می نمایم.
 
                    دکتر محمودرضا مرادی
                              رییس دانشگاه
 
 
۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید