اخبار

اولین شورای اقامه نماز در ستاد دانشگاه تشکیل شد

اولین شورای اقامه نماز در ستاد دانشگاه تشکیل شد

 

اولین نشست اعضای شورای اقامه نماز با حضور مدیر هسته گزینش دانشگاه و نمایندگانی از مدیریت های مختلف ستاد دانشگاه صبح امروز پانزدهم تیرماه در سالن جلسات دفتر مرکزی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مدیر هسته گزینش با تاکید بر اهمیت ، ضرورت و جایگاه رفیع نماز برای رشد و شکوفایی جامعه ، این نشست هم اندیشی را تلاش درجهت ترویج فرهنگ نماز جماعت در دانشگاه دانست.

حسین فرهادی گفت:فراهم آوردن زمینه های هرچه باشکوه تر برگزار شدن نماز جماعت ، برنامه ریزی جهت عدم تلاقی برنامه کلاس ها ، جلسات ، کارگاه ها و صرف غذا و ... با وقت نماز و برگزار نکردن جلسات در ساعات اوقات شرعی، زمینه سازی جهت مشارکت هرچه بیشتر دانشگاهیان در این فریضه الهی و رفع چالش های موجود در این زمینه از اهداف این شورا است.

وی با بیان اینکه شرکت در نماز جماعت موجب اعتلای فرهنگ معنوی در محیط کار می شود ابراز امیدواری کرد با تلاش و فعالیت این شورا همواره شاهد تشویق و ترغیب کارکنان در برپایی هرچه باشکوه تر برگزار نمودن نماز جماعت در دانشگاه باشیم.

گفتنی است ریاست شورای اقامه نماز دانشگاه را دکتر فریبرز ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه عهده دار است که پس از ارائه راهکارهای مختلف در جهت تسهیل و رفع موانع و مشکلات مربوطه توسط شرکت کنندگان در نهایت دبیر شورا و 6 نفر به عنوان اعضای اصلی نیز انتخاب شدند.

لازم به ذکر است آقایان رضا ملکیان از واحد پشتیبانی ، دکتر جمشید رضایی از واحد بهره وری ، بهنام چگنی از واحد نیروی انسانی  و خانم ها نادیا بسنج ، حدیث امیریان ، و پروانه چوبدرازی به ترتیب از دفتر ریاست دانشگاه، واحد بودجه و اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد به عنوان اعضای اصلی این شورا انتخاب شدند که از میان این اعضا نیز دکتر رضایی دبیری این شورا را عهده دار شد.

رسانه جدید


5555

 

 

۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید