اخبار

اخلاق حرفه ای و عملی سطح دو با حضور اساتید و سخنرانی دکتر سید حسن اسلامی در محل نهاد رهبری دانشگاه برگزار شد.

اخلاق حرفه ای و عملی سطح دو با حضور اساتید و سخنرانی دکتر سید حسن اسلامی در محل نهاد رهبری دانشگاه برگزار شد.
اخلاق حرفه ای و عملی سطح دو با حضور اساتید و سخنرانی دکتر سید حسن اسلامی ( پژوهشگر دین و اخلاق، استاد تمام و مدیر گروه فلسفه اخلاق دانشگاه ادیان و مذاهب و سردبیر نشریه پژوهش‌های ادیانی و فصلنامه نقد کتاب اخلاق، علوم تربیتی و روان‌شناسی ) به مدت سه روز مورخ 16 لغایت 18 تیرماه در محل نهاد رهبری دانشگاه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

اخلاق حرفه ای و عملی سطح دو با حضور اساتید و سخنرانی دکتر سید حسن اسلامی ( پژوهشگر دین و اخلاق، استاد تمام و مدیر گروه فلسفه اخلاق دانشگاه ادیان و مذاهب و سردبیر نشریه پژوهش‌های ادیانی و فصلنامه نقد کتاب اخلاق، علوم تربیتی و روان‌شناسی ) به مدت سه روز مورخ 16 لغایت 18 تیرماه در محل نهاد رهبری دانشگاه برگزار شد.

در مجموعه این جلسات دکتر سید حسن اسلامی پیرامون اخلاق در زمینه های آموزش و فراگیری دانش بحث نموده و محوریت جلسه را بر آن قرار دادند.

ایشان یادآور شدند که امروزه دانشگاه فقط محل تولید علم نیست بلکه مهمترین کاربرد آن پدید آوردن فضای تاملی است که نظیر آنرا هیچ جای یک جامعه نمیتوان یافت.

ایشان بیان داشتند که مسئله آموزشی و فراگیری دانش های حاصله از آن در جوامع و دولت های گوناگون باهم متفاوت است، و ممکن است از راه های مختلفی بدست آیند.

 ایشان این نکته را متذکر شدند که اساتید باید در جلسات و کلاس ها با دانشجویان فضای مشارکتی پدید آورند. و باید عادت تمایز قائل شدن بین استاد و دانشجو را از بین ببرند.

در ادامه جلسات این دوره دکتر اسلامی به مسئله دانش، داده و فهم اشاره کردند. و همچنین ضمن بیان تفاوت ها و روابط آنها ، متذکر شدند که دانش و فراگیری آن زمانی ارزشمند است، که در موضوع مورد نظر عمیق شود و به دنبال آن فهم ایجاد گردد و موجب ارائه راهکار مناسب شود.

به بیان ایشان برای توسعه یک جامعه علاوه بر مهارت های فنی مهندسی در مدیران و سایر دستند در کاران ، لازم است که مهارت های علوم انسانی و مدیریتی نیز در آنها وجود داشته باشد. ایشان معتقداند که مدیر در درجه اول باید علاوه بر مهارت های فنی مهندسی مرتبط با موضوع ، مهارت های علوم انسانی و مدیریتی داشته باشد. مدرس این دوره در مجموع به تبیین فاکتورهای اخلاق حرفه ای در جامعه دانشگاهی پرداختند.

پایان خبر/


3
2
1

۱۸ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید