اخبار

بزرگترین منکر دلسرد کردن مردم از نظام است

بزرگترین منکر دلسرد کردن مردم از نظام است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بزرگترین منکر در نظام جمهوری اسلامی بدبین کردن، دلسرد کردن و ناامید کردن مردم نسبت به این نظام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار بهمن ریحانی روز یکشنبه در نشست اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز ادارات استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) با بیان اینکه رویارویی با نظام جمهوری اسلامی اکنون یک رویارویی نظامی و امنیتی نیست بلکه امروز همه تهاجم‌ها با ابعادی بسیار وسیع، حجیم، سنگین و کم سابقه شکل گرفته و هم در حال شکل گیری است.

او با یادآوری اینکه در مقابله با این رویارویی همه جانبه دشمن باید چکار کنیم، تاکید کرد که نظام اسلامی در مقابل اینها باید نظامی پویا، زنده، آماده، مقاوم، ایستاده و آماده ضربه زدن به دشمن باشد.

وی تصریح کرد که اگر ما بتوانیم فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، هنری، فرهنگی و اجتماعی به عنوان فرهنگی رایج و مسلط بر افکار و اعمال مردم بگردانیم در مقابل همه تهاجم‌ها و ابعاد سنگین آن محکم خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه این ۴۰ ساله انقلاب همین جور ایستادگی کرده ایم، گفت: ایستادگی ما براساس فرهنگ ایستادگی، مقاومت و امر به معروف و نهی از منکر بوده که توانسته ایم بیاستیم و وارد گام دوم انقلاب شویم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید همه ابعاد امر به معروف و نهی از منکر را دید، گفت: باید این را بدانیم که بی حجابی اینقدر بد و چهره نظام اسلامی را نازیبا جلوه می‌دهد که باعث تخطی در جامعه می‌شود.

سردار ریحانی افزود: امروز بی حجابی به عنوان یک فرهنگ مبارزه جهان استکبار با نظام اسلامی و دهن کجی کردن در مقابل نظام مطرح است و اگر مواظبت نکنیم چهره نظام اسلامی را نازیبا جلوه می‌دهد.

وی یادآور شد که خیلی از منکرها از بی حجابی بدترند اما دیده نمی‌شوند ولی بی حجابی چهره نظام اسلامی را خدشه دار می‌کند و نظام اسلامی باید زیبا دیده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای الهی و سخت است، گفت: همه خوبی‌ها و ارزش‌ها در بستر امر به معروف شکل می‌گیرد.

وی تاکید کرد که قرآن مسیر ما را برای امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرده و از این رو وظیفه مردم و مسئولان نیز به روشنی مشخص شده است.

سردار ریحانی همچنین از مسئولان ادارات و سازمان‌ها خواست ابلاغیه وزارت کشور در مورد فریضه امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند.
۲۴ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۴

نظرات بينندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید