اخبار

تبلیغات سلامت در خیابان های شهر خودنمایی می کند.

تبلیغات سلامت در خیابان های شهر خودنمایی می کند.
این بوردها هم اکنون حاوی مطالبی چون ترویج مصرف ماهی ، عدم استفاده از موبایل در رانندگی ، مضرات سیگار ، راه های پیشگیری از بیماری های قلبی ، کنترل جمعیت و.. می باشند.

چندیست که شهروندان کرمانشاهی با گذشتن از برخی خیابان های شهر بوردهای بزرگی را می بینند که مشرف به خیابان ، پیامی بهداشتی - سلامت را در مقابل آنان قرار می دهد.

این بیلبوردهای پانزده گانه در محیط های دانشگاهی که در کنار خیابان های اصلی شهر هستند، توسط روابط عمومی دانشگاه پایه گذاری شده است ، هم اکنون حاوی مطالبی چون ترویج مصرف ماهی ، عدم استفاده از موبایل در رانندگی ، مضرات سیگار ، راه های پیشگیری از بیماری های قلبی ، کنترل جمعیت و.. می باشند.

مرکز آموزشی ، درمانی معتضدی (( میدان فردوسی)) ، چهار راه ابتدای شهرک متخصصین (( مرکز بهداشتی ، درمانی افغانیان)) ، چهار راه رشیدی ((مرکز بهداشتی ، درمانی رشیدی)) ، ابتدای سی متری دوم (( ساختمان شماره 2 دانشگاه )) ، بلوار شهید بهشتی (( ساختمان های شماره 1 و2)) ، بلوار دولت آباد (( دانشکده های بهداشت و پرستاری - مامایی ))، بلوار پرستار (( مرکز آموزشی ، درمانی امام رضا (ع) )) ، میدان آزادی (( مرکز پیشگیری از بیماری های ریوی )) و ....از جمله مکانهاییست که برای تبلیغات مربوط به سلامت در نظر گرفته شده است . 

مراکز و واحدهای دانشگاهی در صورت نیاز می توانند شعارها یا پیامهای مرتبط به سلامت را جهت استفاده در این بوردها در اختیار روابط عمومی دانشگاه قرار دهند.

گفتنیست این اقدام با توجه به هزینه های سنگین استفاده از فضاهای عمومی شهری ، می تواند با کمترین هزینه در خدمت آموزش همگانی در راستای ارتقای سلامت قرار گیرد.

۱۷ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید