اخبار

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذاری مدیریت راهبردی ونگهداری تاسیسات بیمارستان حضرت رسول(ص)شهرستان جوانرود

 
شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذاری امورات خدمات و نظافت شش بخش بستری در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود در سال 1398 را دربستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  با شماره انتشار 2098000262000061برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد )به آدرس سایت www.setadiran.ir  انجام خواهد شد ولازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی اامضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
مهلت زمان دریافت اسناد مناقصه از سایت: از تاریخ انتشار آگهی تاساعت 19 روز سه شنبه مورخ 98/5/28 می باشد
 مهلت زمان ارائه پیشنهاد قیمت ساعت 15 روز شنبه مورخ98/6/9 می باشد.
زمان بازگشایی پاکتها ساعت 13 روز یکشنبه مورخ98/6/10 می باشد.
 اطلاعات تماس با دستگاه مناقصه گذار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه:کرمانشاه-شهرستان جوانرود خیابان جانبازان- بیمارستان حضرت رسول(ص) واحد امور عمومی
می باشد.
سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ227796574 (دویست و بیست و هفت میلیون و هفتصد و نود و شش هزارو پانصد و هفتاد و چهار)ریال به صورت ضمانت نامه معتبر بانکی بودن قید و شرط و یا واریزی نقدی وجه به حساب شماره 0108467746001 بانک صادرات شعبه جوانرود به نام شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود می باشد.
6- محل تحویل پاکت (الف) کرمانشاه-بلوار شهید بهشتی-ساختمان مرکزی-طبقه سوم دبیرخانه محرمانه می باشد.
7- محل بازگشایی پیشنهادات واصله در محل کرمانشاه –بلوار شهید بهشتی –ساختمان شمار ه یک دانشگاه علوم پزشکی-طبقه اول (دفتر مدیریت و پشتیبانی واحد رفاهی) می باشد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
 
۲۶ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید