اخبار

اختتامیه کنگره پژوهشی دانشجویان کشور برگزار شد

اختتامیه کنگره پژوهشی دانشجویان کشور برگزار شد
 

 رییس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت در مراسم اختتامیه کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور اعلام کرد:پژوهش ماموریت و کارکرد اصلی هر دانشگاه است که این نگاه پژوهش محور می تواند منجر به رشد و توسعه شود.

دکتر کبیریکمیته های تحقیقات دانشجویی را اتاق فکر معاونت های پژوهشی دانست.

وی اظهار داشت:سامانه علم سنجی دانشگاههای علوم پزشکی کشور در زمینه مقالات، استنادات، مقالات بین المللی و... طراحی و اجرایی شده که در آن رنکینگ دانشگاه ها در زمینه های مختلف پژوهشی قابل رویت است.

 

للل

در ادامه معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در اختتامیه کنگره پژوهشی دانشجویان کشور با بیان اینکه افتخار می کنیم میزبان کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان کشور بودیم گفت: امیدوارم ایام خوب و پرباری را در کرمانشاه سپری کرده باشید و با خاطره ای خوش کرمانشاه را ترک کنید. 

دکتر نجفی اظهار داشت :طی این سه روز کنگره سخنرانی ها، مقالات، پنل ها و کارگاههای خوب و جذابی ارائه شد، امیدوارم که دانشجویان عزیز توانسته باشند بهره کافی از این کنگره ببرند.

 
وی بیان کرد: گردهمایی های علمی و پژوهشی و روحیه پژوهشگری در کنار روحیه نشاط و جوانی دانشجویان می تواند در آینده اتفاقات خوبی را در کشور رقم بزند.
 
دکتر نجفی در پایان از همه افرادی که در برگزای این کنگره کمک کردند و همچنین از رییس دانشگاه بابت حمایت هایشان سپاسگزای کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🆔@k_health
۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید