اخبار

دوره ضیافت اندیشه اساتید با موضوع تعلیم و تربیت سطح 4 با حضور جمعی از اعضا هیئت علمی دانشگاه در سالن جلسات نهاد برگزار شد

دوره ضیافت اندیشه اساتید با موضوع تعلیم و تربیت سطح 4 با حضور جمعی از اعضا هیئت علمی دانشگاه در سالن جلسات نهاد برگزار شد
دوره ضیافت اندیشه اساتید با موضوع تعلیم و تربیت سطح 4 با حضور جمعی از اعضا هیئت علمی دانشگاه با سخنرانی دکتر عبدالعظیم کریمی ( عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه تعلیم و تربیت ) به مدت سه روز در مورخ 10 لغایت 12 شهریور ماه در سالن جلسات نهاد دانشگاه علوم پزشکی با هدف تبیین راهکار های تعلیم و تربیت برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 دوره ضیافت اندیشه اساتید با موضوع تعلیم و تربیت سطح 4 با حضور جمعی از اعضا هیئت علمی دانشگاه با سخنرانی دکتر عبدالعظیم کریمی ( عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه تعلیم و تربیت ) به مدت سه روز در مورخ 10 لغایت 12 شهریور ماه در سالن جلسات نهاد دانشگاه علوم  پزشکی با هدف تبیین راهکار های تعلیم و تربیت برگزار شد.

در این جلسه دکتر کریمی تعلیم و تربیت خانواده و فرزندان را محوریت جلسه قرار دادند. و در این رابطه به بحث و گفت و گو پرداختند.

ایشان در مجموعه این جلسات به مسئله تربیت فرزندان اشاره نموده ، و خاطر نشان کردند که امروزه رفتاری که ما به عنوان تربیت با فرزندان خود انجام میدهیم خود به یک عامل ناقض تربیت بدل شده است . و پیرامون رفع این مشکل راهکار هایی را ارائه دادند.

در این جلسات نتیجه چنین حاصل شد که بجای آموزش و روشهای آموزشی برای فرزندان در امور مختلف ، بهتر است روش اکتشافی  را برای تربیت آنها انتخاب کنیم.و اجازه دهیم که محیط لطراف خود را کشف کنند.این جلسات با  مشارکت گرم اساتید همراه با پرسش و پاسخ همراه بود.

پایان خبر//

 

۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید