اخبار

۲۰ پزشک متخصص در سرپل ذهاب فعالیت می کنند

۲۰ پزشک متخصص در سرپل ذهاب فعالیت می کنند


مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب به لحاظ خدمات تخصصی درمانی رشد مناسبی نسبت به قبل از زلزله داشته است.

دکتر اکبر طهماسبی افزود: امروز هم از نظر تعداد پزشکان متخصص و هم از نظر خدمات تخصصی ارائه شده به مراجعه کنندگان افزایش داشته ایم و درمانگاه بیمارستان فعالیت مناسبی دارد.

وی با بیان اینکه اکنون ۲۰ پزشک متخصص در درمانگاه بیمارستان مشغول فعالیت هستند و به بیماران خدمات درمانی مختلف ارائه می دهند، گفت: متخصصان داخلی، قلب، زنان، اطفال، بیهوشی، جراحی، ارتوپدی، روانشناسی، عفونی، پاتولوژی، رادیولوژی، سونوگرافی و طب اورژانس در بخش عمومی و چشم پزشکی و پوست در بخش خصوصی در شهرستان فعال است.

وی ادامه داد: درمانگاه بیمارستان همه روزه نوبت صبح و بعدازظهر پذیرای مراجعه کنندگان است و به بیماران خدمات درمانی ارائه می دهد.

دکتر طهماسبی بیان کرد: با وجود اینکه خدمات درمانی بیمارستان نسبت به گذشته و حتی ایام قبل از زلزله هم از نظر تعداد پزشکان و هم از نظر خدمات تخصصی ارائه شده رشد چشمگیری داشته اما در بعضی از بخش ها کمبودهایی در بحث خدمات درمانی شهرستان وجود دارد که امیدواریم هرچه سریعتر برطرف شود.
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید