اخبار

دکتر رئیسی :دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سیل و زلزله درخشان و‌ فوق العاده بود/اعلام آمادگی برای کمک به منطقه در بحث راهپیمایی اربعین حسینی

دکتر رئیسی :دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سیل و زلزله درخشان و‌ فوق العاده بود/اعلام آمادگی برای کمک به منطقه در بحث راهپیمایی اربعین حسینی

 معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی سفر به کرمانشاه گفت:با سفرهای دوسال گذشته به کرمانشاه و بررسی عملکرد استان تایید می کنم که ‌اقدامات دانشگاه در سیل و زلزله در همه زمینه ها درخشان و‌ فوق العاده بود.

به گزارش روابط عمومی کرمانشاه 
دکتر علیرضا رییسی عنوان کرد: علی رغم مشکلات قبلی ، استان کرمانشاه اکنون با روی گشاده به استقبال زوار می رود و این ارزش بزرگی است و باید آن را تقویت‌کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی برای کمک به منطقه در بحث راهپیمایی اربعین اظهار داشت: برنامه ریزی های زیادی برای برنامه اربعین انجام شده است و در کنار این زحمات ، برکات و‌معنویات این زیارت موجب حل مشکلات می شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت عنوان کرد: با توجه به اینکه برنامه اربعین مستمر خواهد بود ،پیش بینی طولانی مدت و ایجاد زیرساختهای پایدار و ثابت برای موضوع اربعین باید در نظر گرفته شود .

دکتر رئیسی با بیان اینکه با توجه به احتمالات و مسایل متفرقه ،پیش بینی های دقیق برای طراحی الگوی خاص این منطقه باید انجام پذیرد گفت: تفکیک وظایف و‌تعیین‌تکلیف خدمات و‌نیازمندی ها چه در داخل مجموعه و‌ چه در میان ادارات دیگر را لازم دانست و گفت: مراقبت بهداشتی ، ارجاع و اقدامات مناسب در منطقه اولویت اصلی ما است و در این زمینه باید بیشتر تلاش کرد.

۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید