اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ورود نو دانشجویان و آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ورود نو دانشجویان و آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
 به نام خدا 
 
مهرماه سرشار از شور دانش اندوزی و شوق علم آموزی است. از سرگیری آموزش و رونق مراکز آموزشی و علمی ، این ماه را به گلستان مصفای اندیشه و دانش بدل کرده است.
 
دیدار دوباره دوستان ،کلاس های درس ، فعالیت های جمعی و فرهنگی، خاطرات خوابگاهی و پوشیدن لباس سفید پزشکی در آزمایشگاه ها و مراکز درمانی از سویی واز دیگر سو افزایش حجم عظیم انگیزه و اشتیاق با ورود نودانشجویان، دانشگاه را سرزنده تر و پرطراوات ترکرده و امید به آینده را در دل های عاشقان این سرزمین بارورتر میکند.
 
اینجانب با تبریک پذیرفته شدن بیش از ۱۲۰۰ دانشجو و افزوده شدن آنان به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،امیدوارم به عنوان اصلی ترین وظیفه ، توجه و دقت به آموزش را درسرخط برنامه های خود قرار داده و بکوشند تا ایام دانشجویی را به بهترین فرصت برای پیشرفت و کسب دانش و مهارت تبدیل نمایند.
 
بدیهی است این دانشگاه تمام امکانات رفاهی ،خدماتی ،ورزشی ، پرورشی ، معنوی و اجتماعی را برای پرورش آنان مهیا نموده و یاریگر آنان در پرورش همه جانبه بوده و می کوشد تا برون داد دانشگاه ، انسانهای خلاق ، دانا، متعهد و پیشروی باشد ، که نقش و جایگاه خود در جامعه به بهترین شکل ممکن به دست آورند.
 
در پایان آغاز سال تحصیلی را به همه اساتید گرامی عضو هیات علمی، این ستون های استوار ونقاط اتکای دانشگاه تبریک گفته ،صحت ، سلامت و موفقیت آنان را خواستارم و امیدوارم همواره در پاسداشت و نشر دانش و درکنار آن ترویج اخلاق حرفه ای و مهارت های اجتماعی به دانشجویان سربلند و خرسند باشند.
 
دکتر محمودرضا مرادی 
     رییس دانشگاه
۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید