اخبار

زوار اربعین دفترچه‌های درمانی خود را به همراه داشته باشند

زوار اربعین دفترچه‌های درمانی خود را به همراه داشته باشند

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با اشاره به تجهیز 100 آمبولانس به دارو و ملزومات پزشکی در مسیر تردد زوار اربعین، گفت: ارایه خدمت و تحویل دارو به زوار نیازمند دفترچه‌های درمانی است.

دکتر قباد محمدی امروز در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: تیم‌های درمانی و پزشکی در گوشه و کنار مسیر عتبات عالیات در استان با هدف تامین سلامت زوار اربعین حسینی مستقر می‌شوند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ادامه داد: 14 مرکز بهداشتی درمانی به‌صورت شبانه‌روزی از کنگاور تا خسروی به زوار در راستای مراقبت‌های بیماری و ارائه داروهای رایگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گفته وی، 100 آمبولانس، 10 اتوبوس آمبولانس و سه بالگرد امدادرسانی در اربعین امسال آماده خدمات‌رسانی است.

دکتر محمدی با اشاره به مجهز بودن 100 آمبولانس مسیر تردد زوار اربعین به دارو و ملزومات مورد نیاز، افزود: دارو ‌و‌ ملزومات مصرفی مازاد شامل باند، گاز، سرنگ، آنژیوکت و... در اختیار بیمارستان‌های مسیر تردد، مراکز بهداشتی، درمانی به‌خصوص قصرشیرین و‌ خسروی قرار داده خواهد شد.

این مسئول در پایان از زوار اربعین حسینی خواست دفترچه‌های درمانی خود را در سفر به همراه داشته باشند و افزود: ارایه خدمت و تحویل دارو به زوار نیازمند دفترچه‌های درمانی است.
۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید