اخبار

وزیر بهداشت وارد کرمانشاه شد

وزیر بهداشت وارد کرمانشاه شد


دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح سه‌شنبه همزمان با هفته وحدت و سالروز زلزله  به منظور افتتاح بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان و مرکز پایش مراقبت‌های کرمانشاه وارد این شهر شد.


وزیر بهداشت که وی را دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت همراهی می کرد با استقبال استاندار کرمانشاه، رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا؛ برنامه اصلی وزیر بهداشت در این سفر را افتتاح بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان در شهر کرمانشاه اعلام کرد و افزود: این بیمارستان که در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) واقع شده با حضور دکتر نمکی به صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر محمودرضا مرادی در تشریح برنامه‌های وزیر بهداشت گفت: صبح سه‌شنبه در سرسرای اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه مراسم افتتاح پروژه‌ها برگزار و سپس بیمارستان سوانح و سوختگی توسط وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.

وی بازدید از مرکز رادیوتراپی و اورژانس بیمارستان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌های نوبت صبح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمانشاه اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تشریح برنامه‌های نوبت عصر وزیر بهداشت نیز گفت: حضور در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ه) و تقدیر از جراحان موسسه ملی «مرهم»، بازدید از مرکز رشد و فناوری سلامت و دیدار با اعضای هیات رئیسه مدیران گروه ها و شورای سیاستگذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت اعلام کرد.

دکتر مرادی تصریح کرد که وزیر بهداشت سفر شهرستانی ندارد و همه برنامه‌های دکتر نمکی در شهر کرمانشاه متمرکز است.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان سوانح و سوختگی کرمانشاه به دست وزیر بهداشت، گفت: این بیمارستان از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب در مهرماه سال ۱۳۹۰ به استان کرمانشاه و منابع ملی راه‌اندازی شده و برای ساخت آن ۵۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او توضیح داد که این بیمارستان در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع و در پنج طبقه در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه ساخته شده است.

وی این بیمارستان را ۵۰ تختخوابی اعلام کرد و گفت: این تعداد شامل ۱۲ تخت مراقبت‌های ویژه، ۳۸ تخت جراحی و بستری، سه تخت اتاق عمل و سایر بخش‌ها است.

۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید