اخبار

تلاشی مشترک برای راه اندازی کلینیک ویژه ایثارگران و جانبازان

تلاشی مشترک برای راه اندازی کلینیک ویژه ایثارگران و جانبازان

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با راه اندازی کلینیک ویژه ایثارگران و جانبازان خدمات درمانی بهتر ومطلوب تری به این عزیزان در استان ارائه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمودرضا مرادی در نشستی که بدین منظور با حضور مدیر کل بنیاد شهید و جمعی از مسئولان مربوطه در دفتر ریاست دانشگاه صورت گرفت ضمن اشاره به رشادتهای جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس گفت: ارائه خدمات درمانی به ایثارگران در استان کرمانشاه باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی افزود:با توجه به مکانی که از سوی اداره کل بنیاد شهید استان برای این کلینیک در نظر گرفته شده است، با بهره گیری از ظرفیت های دانشگاه امکانات لازم را برای راه اندازی این کلینیک فراهم می کنیم.

همچنین مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه نیز با اشاره به رسالت بنیاد شهید در خدمت به ایثارگران استان گفت: ایثارگران سهم خود را برای اعتلای کشور پرداخته اند و مسئولان نیز باید تمام تلاش خود را برای خدمت به ایثارگران و خانواده معظم شهدا به کار گیرند.

حجت الاسلام عسگری تعداد جانبازان استان را 9 هزار و 616 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 350 نفر جانباز بالای 70 درصد و 2 هزار و 163 نفر نیز جانباز شیمیایی هستند .

وی گفت: کلینیک ویژه جانبازان با نگاه تسهیل در اقدامات درمانی مورد نیاز آنها و با عنایت ویژه ای که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به حوزه درمانی جانبازان و ایثارگران دارد راه اندازی خواهد شد ومی تواند موجب ارائه خدمات مطلوب تری برای ایثار گران استان شود.

 در این نشست همچنین، وضعیت  قرار داد بیمه تکمیلی ایثار گران با بیمارستانهای دولتی و داروخانه ها بررسی شد و مقرر گردید از این پس قرار داد بیمه ای به صورت متمرکز بسته شود و بیمارستانها و داروخانه ها ملزم به ارائه خدمات بیمه ای به ایثارگران هستند.


ممممم
555
رسانه جدید

   

 

۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید