اخبار

برگزاری نشست یکروزه شیوه های گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

برگزاری نشست یکروزه شیوه های گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
نشست شیوه های گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همزمان با هفته بسیج در روز یکشنبه مورخ 6 آذر ماه با سخنرانی دکتر سید رضا نقیب السادات عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و با حضور جمعی از اساتید،دانشجویان،کارکنان و ائمه جماعت دانشگاه ه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نشست شیوه های گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همزمان با هفته بسیج در روز یکشنبه  مورخ 6 آذر ماه با سخنرانی دکتر سید رضا نقیب السادات عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و با حضور جمعی از اساتید،دانشجویان،کارکنان و ائمه جماعت دانشگاه ه برگزار شد.

در طی نشست دکتر نقیب السادات به مروری سریع از بیانیه گام دوم و ماهیت آن پرداختند. و همچنین طرح های غرب برای آمریکایی شدن ایران را بیان نمودند.

ایشان در این  نشست پس از ذکر مقدمه در بیان گفتمان سازی  و شیوه های آن  به بیان مسائل اختصاصی پرداختند.بیان اصول در شیوه های گفتمان گام دوم انقلاب و روش های تاثیر گذاری و انتقال پیام بخش مهم مباحث ایشان بود.

ایشان در طی یک بررسی روان نگارانه افراد را به گونه های مختلف تقسیم بندی کرده و روش های تاثیر گذاری بر هر گروه را به صورت اجمالی بیان نمودند.

همچنین دکتر نقیب السادات به مسئله رسانه ها و جنگ رسانه ای اشاره نمودند، و بیان داشتند دشمنان انقلاب هزینه های بسیار در عرصه فرهنگی جهت آسیب زدن به این کشور داشته اند.

5

4

2
1

۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید