اخبار

۱۵۶۵ دانشجو در دانشکده پزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستند

۱۵۶۵ دانشجو در دانشکده پزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستند

 

 نشست بررسی طرح ها و پروژه های دانشکده پزشکی با حضور رئیس دانشگاه ، معاونان توسعه مدیریت و منابع ، درمان ، آموزشی و تحقیقات و‌فناوری دانشگاه ، رئیس دانشکده پزشکی و جمعی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه ظهر شنبه بیست و سوم آذرماه برگزار شد.

دکتر صیاد در این نشست اعلام کرد: تعداد ۱۵۶۵ دانشجو در دانشکده پزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستند که از این تعداد ۱۰۳۲ نفر دانشجوی پزشکی، ۳۶۵ نفر دستیار تخصصی، ۲۹ نفر PHD و ۱۳۹ نفر نیز کارشناسی ارشد هستند.

وی همچنین افزود: ۱۶۶ نفر از دانشجویان ، دانشجوی خارجی هستند که ۱۴۸ نفر دانشجوی پزشکی، ۳ نفر دستیار تخصصی ، ۷ نفر PHD و ۸ نفر کارشناسی ارشد می باشند  به گونه ای که حدود  ۱۰/۶٪  از دانشجویان دانشگاه را دانشجویان خارجی تشکیل می دهند. 

به گفته وی تعداد اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی ۲۹۸ نفر است و ۶۰ درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی را اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی تشکیل می دهد.

 رئیس دانشکده پزشکی با بیان اینکه پژوهش در دانشکده پزشکی پیشرفت چشمگیری داشته است گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاه در این زمینه فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی اعلام کرد: راه اندازی آزمایشگاه پاتولوژی ،تجهیز سالن ورک شاپ ، تجهیز آزمایشگاه انگل شناسی ، تجهیز آزمایشگاه ویروس شناسی، سالن تشریح و کلاس های آموزشی تشریح ،تجهیز۲ کلاس ۱۰۰ نفره برای دانشجویان پزشکی و تجهیز یک کلاس جهت دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مهمترین پروژه های این دانشگاه است.

در ادامه این نشست رئیس دانشگاه با بیان اینکه درگروه ها به ویژه در بیمارستان امام رضا(ع) نیروهای جدید باید در کنار نیروهای باتجربه بکارگیری شوند گفت: در بکارگیری نیرو ها باید ترکیبی از نیروی پیشکسوت و جوان بهره گرفت و این امر موجب افزایش کارایی و اثر بخشی نیروها در بیمارستان ها خواهد شد.

دکتر مرادی بیان کرد: دانشکده پزشکی پیشرفت های قابل توجهی در بخش های مختلف بویژه ساختارهای حوزه پژوهش و تحقیقات دانشجویی داشته است. 

وی تاکید کرد: بررسی و تایید پایان نامه های دانشجویی توسط اساتید و مدیران گروه باید با دقت بیشتری انجام پذیرد .

دکتر مرادی گفت:به زودی کمیته اخلاق در دانشکده پزشکی راه اندازی می شود که دومین کمیته اخلاق در دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود .همچنین اعتبار لازم برای تجهیز کتابخانه این دانشکده در نظر گرفته شده است. 

 

۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید