اخبار

از حسابداران حوزه مالی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر شد

از حسابداران حوزه مالی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر شد
 
به مناسبت روز ملی حسابدار وهفته حسابداری صبح امروز بیست و چهارم آذرماه در سالن نوروز نژاد بیمارستان امام رضا(ع) از کارکنان مجموعه حوزه مالی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر عبدی‌ مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه طی این آیین گفت: در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و به ویژه در حوزه مالی و حسابداری پایبندی به اصول و قوانین و شفافیت در عملکرد اجتناب ناپذیر است .
ببیی

وی صداقت ، شفافیت و همگرایی همکاران مالی دانشگاه را در پیشبرد اهداف دانشگاه بسیار حائز اهمیت دانست.

دکتر عبدی عنوان کرد:حسابداران باید بتوانند شاخص های مالی را در حوزه های مختلف دانشگاه کنترل کنند و با زبان دانش حسابداری ،نقاط ضعفی که در سیستم مالی وجود دارد را شناسایی و تهدید ها را به فرصت مبدل سازند که قطعاً این امر افزایش کارایی و اثربخشی را به دنبال خواهد داشت .

وی بیان کرد:شفاف سازی در عملکردها و صداقت در امور ، کنترل هزینه ها و درآمدها ، اعتمادسازی، شناسایی نقاط بحرانی در بحث هزینه و درآمدها ، ارتقاء شاخص های بهره وری و کیفیت خدمات در دانشگاه افزایش رضایتمندی را در پی خواهد داشت.

دکتر عبدی با بیان اینکه باید شاخص های مالی بر حسب نیازها و فعالیت های دانشگاه به روز شده و بازنگری شود گفت: از بخشی نگری به سمت تفکر سیستمی و فرایند گرایی پیش برویم تا بتوانیم اهداف دانشگاه را به بهترین نحو محقق سازیم.

ذببب

  همچنین معاون مدیریت توسعه و منابع دانشگاه نیز پیشرفت استقرار حسابداری تعهدی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را دستاورد بزرگی دانست که با تلاش بی وقفه همکاران مالی دانشگاه بدست آمده است.
دکتر ایمانی با بیان اینکه بررسی صرفه اقتصادی ، افزایش کارایی و اثر بخشی مهمترین وظایف حوزه حسابرسی بوده و نقش حسابداران ، یک نقش محوری و حساس است گفت: کمرنگ شدن این نقش می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به بار آورد .
 
وی افزود: زحمات همکاران مالی دانشگاه قابل تقدیر است و ادامه روند استقرار حسابداری تعهدی در دانشگاه در پیشبرد اهداف مالی دانشگاه بسیار تاثیرگذار است.
 
دکتر ایمانی با بیان اینکه حسابرسی بخش مهمی از یک مدیریت اثربخش محسوب می شود گفت: یکی از راههای جلوگیری از شیوع بحران مالی ، ارائه گزارش مطلوب و شفاف است که می تواند از سوی حسابداران انجام شود .
 
وی تاکید کرد: نقش حسابداران دانشگاه در ایجاد انضباط مالی می تواند به شفافیت در پاسخگویی مدیران و پیشرفت همه جانبه دانشگاه کمک شایانی نماید .

 

گفتنی است اجرای موسیقی ، مسابقه ، نمایش و اهدا لوح تقدیر به حسابداران حوزه های مختلف دانشگاه از دیگر برنامه های این آیین بود.

 
 

 

 

 
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید