اخبار

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای نظام تعهدی مالی پیشرو و استاندارد است

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای نظام تعهدی مالی پیشرو و استاندارد است
 
عضو هیئت علمی و مدیرگروه مالی دانشگاه رازی گفت:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای نظام تعهدی مالی نسبت به کل سازمانها متفاوت است و در این خصوص از قدیمی ترین و استانداردترین سازمانهاست.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر شاه ویسی در مراسمی که صبح امروز به مناسبت روز حسابدار در سالن زنده یاد نوروزونژاد بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد افزود: این موفقیت در دانشگاه  قطعا باعث افتخار است و ناشی از زحمات تمام همکاران مالی  دانشگاه می باشد. 
 
وی همچنین بیان کرد: دانشگاه باید به جای اجرای بودجه برنامه ای به سمت بودجه عملیاتی حرکت کند و از این تکنیکهای پیشرفته بهره مند گردد.
 
به گفته این عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه شناخت بهای تمام شده خدمات ، برگزاری دوره های ضمن خدمت و تشکیل کارگروه های تخصصی برای شناخت مشکلات مالی هر سازمانی بسیار مهم است.
  
در ادامه این مراسم مدیر امور مالی دانشگاه نیز عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی نزدیک به 10 سال است که با اجرای حسابداری تعهدی در بین سایر دستگاههای استان پیشرو بوده و در این خصوص  گامهای موثری برداشته است.
 
ساسان جمشیدی افزود: گام دوم ما نظام نوین مالی است که به عنوان پایلوت در بیمارستان معتضدی درحال انجام است و امیدواریم شاهد اجرای آن در تمام واحدهای دانشگاه باشیم.
 
وی با اشاره به تشکیل کمیته تخصصی گفت: این کمیته یکی از راهکارهایی بود که با تشکیل آن توانستیم منابع محدود بیمه ها را هزینه کنیم .
 
جمشیدی اعلام کرد:هم اکنون اضافه کار ستاد دانشگاه و تمامی واحدهای تابعه همسان سازی شده و با هم پرداخت می شود.
 
وی با بیان اینکه از تمام واحدهای مالی تابعه دانشگاه انتظار داریم پرداخت ها در جایی که باید هزینه شود پرداخت گردد گفت: ما انتظار داریم تسهیل و سرعت عمل در پرداخت ها بعد از تامین اعتبار ، تعامل با مدیران و راضی نگهداشتن ارباب رجوع همواره مد نظر کلیه واحدهای مالی دانشگاه باشد.
 
 
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید