اخبار

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه :توسعه با محوریت دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه :توسعه با محوریت دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه توسعه با محوریت دانشگاه‌ها و مراکز علمی اتفاق می‌افتد، گفت: تنها راه توسعه و حل مشکلات کشور از طریق پژوهش و تحقیقات است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه افشین کریمی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه که در سالن نوروزنژاد بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد، افزود: دین و عرف ما هیچگاه برای اندیشه خط قرمز قائل نشده است، در دینی که معجزه پیامبرش کتاب است و اولین قسم خداوند در قرآن قلم است، نشان از جایگاه تحقیق و علم در دین مبین اسلام دارد.

وی بیان کرد: در علوم انسانی باید اجازه تفکر و پژوهش همه جانبه داده شود و کرسی های آزاد اندیشی جدی گرفته شود.

کریمی افزود:در شرایط تحریم وظیفه تک تک ماست که تلاش کنیم، از شکست ها درس بگیریم و با عقلانیت وضعیت را برای نسل آینده بهبود ببخشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه  در ادامه گفت:با هم فکری و تلاش تمام سازمان ها و ارگان ها بحران بیکاری در استان کاهش یافته و از رتبه یک کشوری به رتبه ششم رسیده است.

کریمی همچنین افزود: باز شدن مرز خسروی حاصل زحمات مدیران ارشد استان خصوصا استاندار بود که می تواند موجب افزایش صادرات، توسعه توریسم درمانی و رونق اقتصادی منطقه شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک دانشگاهیان و استفاده از مجموعه عقلانی در دانشگاهها، عقلانیت سیاسی بر سیاست خارجی حکمفرما شود.

کریمی عنوان کرد: از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خصوصا جناب آقای دکتر مرادی رییس دانشگاه که هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ اخلاقی زبانزد هستند به پاس زحماتشان بویژه اینکه در بحران زلزله  دانشگاه خوش درخشید سپاسگزاری می کنم .

 

 

 

 

 

 



۸ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید