اخبار

دکتر رازی:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم اکنون در همه زمینه های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی جزو دانشگاههای سرآمد کشور است

دکتر رازی:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم اکنون در همه زمینه های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی جزو دانشگاههای سرآمد کشور است
 
دکتر علی رازی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و از پژوهشگران پیشکسوت دانشگاه گفت: مایه افتخار است که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم اکنون در همه زمینه های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی جزو دانشگاههای سرآمد کشور است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با حضور در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه گفت: اساتید و اعضای هیات علمی در کنار آموزش و ارائه خدمات سلامت به مردم، نقش موثری در ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه در عرصه‌های ملی و بین المللی دارند.
 
دکتر رازی اظهار داشت: روسا، معاونین و اعضای هیئت علمی دانشگاه همواره با تمام توان در اعتلای دانشگاه کوشا بوده اند و زحمات، تلاش ها و خدمات ارزشمند آنها در راستای پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،روز به روز بر  اعتبار این دانشگاه افزوده است.
 
وی با بیان اینکه علم آموزی و تحصیل علم بسیار مهم است گفت: مهمتر از علم آموزی و تحصیل عشق به کار و عشق به مردم است که در وجود افراد نهادینه می‌شود و مردم استان کرمانشاه شایسته بهترین خدمات هستند.
 
رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فرصتی که برای خدمت به مردم در اختیار یک مدیر قرار می گیرد را یک فرصت طلایی دانست و گفت: من بسیار خرسندم که ۱۰ سال از عمر خود را در این دانشگاه گذرانده ام و همواره از زمان مدیریتم در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان دوران خوب و خاطره انگیز زندگیم یاد می کنم چرا که با همه وجود عاشق خدمت به مردم این استان هستم.
 
 
 
 
۸ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید