اخبار

معاون درمان دانشگاه: امسال 90 پزشک متخصص در کرمانشاه جذب و توزیع شده است

معاون درمان دانشگاه: امسال 90 پزشک متخصص در کرمانشاه جذب و توزیع شده است


معاون درمان دانشگاه گفت: امسال بیشترین تعداد نیروی متخصص(90 پزشک) نسبت به سال‌های گذشته در سطح استان جذب و توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر بهمن روشنی اظهار داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام شده در خصوص بکارگیری متخصصین در رشته‌های مختلف، خوشبختانه امسال بیشترین تعداد نیروی متخصص نسبت به سال‌های گذشته در سطح استان جذب و توزیع شده و پوشش حداکثری استان با توزیع عادلانه متخصصین در بیمارستان‌های دانشگاه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این دوره تعداد 90 نفر نیروی متخصص در رشته‌های، زنان و زایمان، داخلی، بیهوشی، قلب و عروق، جراحی عمومی، رادیولوژی، اطفال، طب اورژانس، گوش و حلق و بینی، جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی، نورولوژی، ارتوپدی، چشم، توانبخشی، و پاتولوژی در سطح استان توزیع شد.

معاون درمان دانشگاه افزود: به منظور توزیع عادلانه این نیروها در سطح استان، با توجه به ضریب جمعیتی، سطح ارجاع، امکانات و تجهیزات، تعداد متخصصان فعال و ظرفیت مراکز در نظر گرفته شد؛ که بر همین اساس قریب به اتفاق شهرستان‌های استان دارای تخصص‌های اصلی جراحی، بیهوشی، زنان، داخلی و اطفال و در سایر شهرستان‌ها با توجه به شاخص‌های ذکر شده متخصصین رشته‌های پاراکلینیکی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی و... توزیع شده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به نقشه راه درمان وجود تمام رشته‌ها در همه شهرستان‌های استان ضرورت نداشته و با توجه به سطح ارجاع این توزیع انجام شده است.

دکتر روشنی ادامه داد: در خصوص شهرستان‌های جوانرود، کنگاور، اسلام‌آباد غرب و سرپل‌ذهاب که دارای مرکزیت هستند، سعی بر وجود اکثر متخصصین رشته‌های پزشکی شده است.

وی گفت: امیدواریم با اضافه شدن نیروهای متخصص جدید کمبود‌های احتمالی موجود مرتفع شده و کیفیت ارائه خدمات در مراکز درمانی تابعه دانشگاه ارتقا یابد.
۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید