اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز پرستار

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز پرستار
 
 
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، این روز را به پرستاران تبریک گفت.
 
                    به نام خدا
 
 
درگذر ایام سال ، به روزهایی بر می خوریم‌ که با خود، شان و ‌شکوهی را به همراه آورده و‌ به انسان حس خوب و مثبتی را القا می کنند. از جمله این روزها، زادروز حضرت زینب کبری (س)، بانوی دلاور و ‌پرستار پرافتخار رویداد تاریخی کربلاست و این روز عزیز در کنار انتساب به آن بانوی بزرگ خاندان نبوت، “روز پرستار “ نام‌گرفته است.
 
در توصیف و‌ تمجید پرستار و عظمت و ارج کار پرستاری، سخن های بسیاری گفته شده است، اما من می خواهم در اینجا از پرستاران به نام “عاشقان گمنام“ نام ببرم و از آنان تقدیر کنم.
 
هزاران بیمار بستری در بیمارستانها پس از بهبودی و بازگشت به زندگی عادی و گرمای پرمهر خانواده، ممکن است از پزشک معالجشان نامی به خیر ببرند، اما گاه پرستار خود را که شبانه روز برای گذر از گذرگاه بیماری دستشان را گرفته و‌ پابه پا برده بود، حتی به نام نمی شناسند.
 
می دانم‌ پرستاران نیز همچون سایر خادمان سلامت ،در عهد ‌خود برای خدمت به هر فرد در سخت ترین‌ شرایط و عذاب آورترین روزها و‌ شبهای هر خانواده، به دنبال نام و‌ عنوان نیستند ، اما وظیفه می دانم از تک تک این عاشقان به نیکی و بزرگی یاد کنم.
 
می دانیم که شما پرستاران در کنار سختیهای حرفه ای و‌ مسئولیت هایتان با مشکلاتی همچون مسایل مالی و اقتصادی نیز دست و‌ پنحه نرم می کنید. ما در تیم مدیریتی دانشگاه، با آگاهی از این مشکلات، همواره قدردان زحمات شما بوده و اذعان می نمایم که هرچند تلاش های ما برای پرداخت به موقع مطالباتتان، به دلیل مشکلاتی که خود به خوبی می دانید، رضایت بخش نیست، اما اطمینان می دهم این کار بی وقفه در جریان است.
 
بگذارید در پایان‌ این‌ نوشته، ضمن تقدیر و تشکر فراوان برای همه خدمات پر قدرتان، از شما بخواهم گستره کار خود را نه تنها در حوزه های درمان و بهداشت، بلکه در حوزه های مسئولیت اجتماعی و نقش آفرینی به عنوان یکی از ستونهای سلامت جامعه تداوم دهید و در سیر قابل تحسین دانش افزایی و اعتمادسازی، عموم مردم را نیز به سوی دروازه های تندرستی و صحت بیش از پیش همراهی نمایید.
 
قدرشناسی خود و همکاران تان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را به شما تقدیم می کنم.
 
           دکتر محمودرضامرادی
                    رییس دانشگاه
 
۱۱ دی ۱۳۹۸ ۰۰:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید