اخبار

کرمانشاه صاحب بیمارستان سرطان می شود

کرمانشاه صاحب بیمارستان سرطان می شود
 
مدیرعامل مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) گفت:مرکز جامع سرطان با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال ساخت است و با تجهیزات پیشرفته تجهیز می شود.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر سروش با اعلام این خبر گفت:مرکز جامع سرطان که یک بیمارستان مجهز جهت اقدامات تشخیصی و درمانی سرطان است ،در حال ساخت بوده که تا کنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و همزمان امکانات و تجهیزات پیشرفته آن نیز در حال خریداری می باشد.
 
وی اظهار داشت: این مرکز از جمله مراکز اقماری مجتمع بیمارستانی امام رضا( ع) می باشد که شامل بخشهای بستری ،جراحی، اتاق عمل ،اورژانس و سایر واحدهای تشخیصی و درمانی است.
 
دکتر سروش عنوان کرد: دستگاه پیشرفته توموتراپی جدید که با همت مسئولین دانشگاه خریداری شده نیز در مرکز جامع سرطان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) نصب خواهدشد
 
به گفته وی این دستگاه به همراه دو دستگاه رادیو تراپی (شتاب دهنده ) و یک دستگاه پت اسکن و سیکلوترون و سایر امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی در مرکز فوق الذکر نصب خواهد شد وانشاءالله منشاء خدمات بزرگ درمانی برای بیماران منطقه غرب خواهد شد.
 
 وی توضیح داد: برتری روش توموتراپی بر دیگر روش‌ها در این است که بیمار درست در محل تومور اشعه می‌گیرد و سلولهای سالم بدن از تابش اشعه و عوارض آن تا حد بسیار زیادی در امان می ماند.
 
۱۴ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید