اخبار

دعوت شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه برای شرکت در مراسم روز سه شنبه دانشگاهیان

دعوت شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه برای شرکت در مراسم روز سه شنبه دانشگاهیان
 
 
              "بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ"
 
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا. 
 
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. ﴿سوره مبارکه الأحزاب)
 
دولت تروریست آمریکا بار دیگر ثابت کرد که اطمینان به آمریکا خیال خامی بیش نبوده و بنای تلاش برای سازش با آنان که در حقیقت چهره های سفاک ترور و تکفیر و استکبار و صهیونیزم هستند و بوی تعفن نفاق و خوی وحشیگری آنان شامه ی تمامی انسان های آزاده را می آزارد، بنایی پوشالی می باشد.
 
اما تو ای مجاهد جبهه ی مقاومت، ای مالک اشتر زمان، ای تجسم اخلاص و ایمان، تو بر سر عهد خود با خدا صادقانه ایستادی و پیمان خود را به آخر بردی. شهادتت لرزه ای بر جان دشمنان، همچون حیاتت که آتش ترس را در جانشان شعله ور ساخته بود، افکند.
 
شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده ی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجی از خشم و نفرت دانشگاهیان و فرهیختگان بر علیه دولت ددمنش آمریکا و رژیم نامشروع اسرائیل غاصب را بر انگیخت.
 
ما، جمعی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه و عرض تبریک و تسلیت شهادت این سردار سرافراز اسلام به خدمت آقا امام زمان ارواحنا فداه و نایب بر حقش، امام مسلمین و فرمانده ی کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و خانواده ی معظم و معزز آن شهید بزرگ، امت اسلامی و ملت عزیز ایران، از پیشگاه رب الشهداء برای آن مجاهد عالیقدر علو درجات واسعه را مسئلت داریم.
 
دفترشورای هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
****
 
دفتر هم اندیشی استادان دانشگاه از کلیه اساتید گرانقدر دانشگاه و دانشگاهیان عزیز دعوت بعمل می آورد تا در مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش حضور بهم رسانند.
 
زمان:سه شنبه ۱۷ دیماه از ساعت۱۰:۳۰ صبح.
مکان: مسجدامام صادق(علیه السلام) دانشکده پزشکی
 
۱۶ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید