اخبار

روزانه حدود 1000 بیمار سرپایی در بیمارستان شهدای هرسین ویزیت می شود

روزانه حدود 1000 بیمار سرپایی در بیمارستان شهدای هرسین ویزیت می شود

 

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان هرسین گفت:روزانه حدود 1000 نفر به صورت سرپایی در بیمارستان شهدای هرسین ویزیت می شود که از این تعداد به حدوداً 700 نفر در کلینیک تخصصی و 300 نفر در اورژانس این مرکز خدمات درمانی ارائه می شود. 

دکتر سعید حمزه ای در گفتگویی با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: در این مرکز 16 پزشک متخصص و 8 پزشک عمومی در حال فعالیت و ارائه خدمات درمانی به بیماران هستند.

وی با بیان اینکه ضریب اشغال تخت این بیمارستان در ماه های گذشته بین 55 تا 60 درصد بوده پیش بینی کرد در ماه جاری این رقم به 80% افزایش پیدا کند.

دکتر حمزه ای با اشاره به اینکه ماهیانه تقریبا 100 مورد عمل جراحی در این مرکز انجام می شود گفت: این مرکز دارای 2 بخش زنان و مردان و 2 بخش ICU و CCU و 175 نفر پرسنل فعال است که از این تعداد 72 نفر آن پرستار می باشد.

به گفته وی در بیمارستان شهدای هرسین ماهیانه به طور متوسط 60 نوزاد متولد می شود که از این تعداد 30 مورد سزارین و 30 مورد طبیعی است.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان هرسین درخصوص امکانات و تجهیزات این مرکز با بیان اینکه در آزمایشگاه این مرکز تمامی آزمایشات مورد نیاز انجام می شود و رادیولوژی آن نیز فعال می باشد گفت: دستگاه اکو در کلینیک ویژه ، دستگاه تست ورزش متخصص قلب ، دستگاه جراحی و معاینه چشم ، اتو آنالیزر  از دیگر تجهیزات ما در این مرکز است.

دکتر حمزه ای در بیان نیازهای این مرکز به وجود متخصص ارولوژی در مرکز اشاره کرد و گفت: ما هم اکنون نیازمند دستگاه سیستوسکوپی جهت فعالیت بیشتر این پزشک متخصص هستیم.

وی گفت:یک دستگاه سی تی اسکن برای این مرکز خریداری شده که هم اکنون نیازمند جانمایی است .

دکتر حمزه ای خرید دستگاه های آندوسکوپی چشمی ،کولونوسکوپی و یک دستگاه اکو را از دیگر نیازهای بیمارستان شهدای هرسین دانست.

 

۲۹ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید