اخبار

ویزیت ماهیانه بیش از ۱۴۰۰۰ نفر در بیمارستان سنقر توسط ۲۶ پزشک

ویزیت ماهیانه بیش از ۱۴۰۰۰ نفر در بیمارستان سنقر توسط ۲۶ پزشک
 
 رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سنقر از  ویزیت ماهانه بیش از ۱۴۰۰۰ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سنقر و ‌کلیایی توسط ۲۶ پزشک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر حاتم محمدی گفت: ماهانه ۱۴۰۱۳ نفر در کلینیک بیمارستان سنقر ویزیت می شوند که از این تعداد حدود ۵۹۰۰ مورد توسط پزشک متخصص و ۸۱۱۳ مورد توسط پزشک عمومی انجام می شود. 
 
وی اظهار داشت: در حال حاضر بیمارستان دارای ۲۴۱ پرسنل بوده ، ۱۹ پزشک متخصص و ۷ پزشک عمومی در این بیمارستان در حال فعالیت و ارائه خدمات درمانی به بیماران هستند.
 
به گفته وی تعداد تخت فعال در این بیمارستان ۱۲۰ تخت فعال است و  در ماه حدود ۱۷۴ عمل جراحی در این بیمارستان انجام می شود.
 
دکتر محمدی افزود: بخش های فعال در این بیمارستان شامل بخش های داخلی و جراحی ، زنان ، اطفال و کودکان ، نرولوژی و قلب ، اورژانس ، دیالیز ،  اتاق عمل ، Icu  و ccu و LDR می باشد.
 
وی بیان کرد: در این بیمارستان به طور متوسط در ماه ۵۴ نوزاد متولد میشوند که از این تعداد حدودا ۱۸ مورد سزارین و ۳۰ مورد زایمان طبیعی است.
 
دکتر محمدی افزود: این بیمارستان با ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه سی تی اسکن در شهرستان به مردم خدمت رسانی می کند.
 
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سنقر گفت: کسب رتبه یک اعتبار بخشی از سال ۹۳ تا ۹۷  و کسب عنوان بیمارستان دوست دار کودک در سال ۹۷ در استان از موفقیت های کسب شده توسط این بیمارستان است.
 
۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید