اخبار

۴۸ پزشک متخصص در بیمارستان اسلام آباد غرب فعالیت می کنند

۴۸ پزشک متخصص در بیمارستان  اسلام آباد غرب فعالیت می کنند
 
 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت:  بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب دارای ۴۸ پزشک متخصص و ۱۴ پزشک عمومی می باشد و ۱۸۸ پرستار نیز در این مرکز فعالیت دارند.
 
دکتر محمدرضا نادری اظهار داشت:در این بیمارستان ۱۳۴ تخت فعال وحود دارد و ماهیانه حدود ۹۲۰۰ نفر در  بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب ویزیت می شوند که از این تعداد حدود ۲۷۰۰ مورد مربوط به بیمارستان  و ۶۵۰۰ مراجعه نیز مربوط به درمانگاه مدلل می باشد.
 
وی همچنین افزود: در این بیمارستان به طور متوسط در ماه ۱۵۷ نوزاد متولد می شود که ۹۰ تولد زایمان طبیعی و ۶۷ مورد به صورت سزارین است.
 
به گفته وی بخش های پاراکلینیکی و تجهیرات رادیولوژی ، اکو کاردیوگرافی ، سونوگرافی ، ونتیلاتور، اندوسکوپی و اسپیرومتری از امکانات و تجهیزات پزشکی در این بیمارستان است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب گفت: بخشهای فعال در این بیمارستان شامل بخش های پاراکلینیکی، اورژانس ، دیالیز، زنان ، LDR, اطفال ، داخلی آزمایشگاه، رادیولوژی، ICUو CCU می باشد.
 
وی افزود: تعمیر و بازسازی اتاق عمل و بخشهای بیمارستان و راه اندازی آسانسور حمل غذا  از اقداماتی است که جهت ارتقاء بیمارستان باید صورت گیرد.
 
 
۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید