اخبار

فعالیت سه گروه آموزشی داخلی قلب،جراحی قلب و بیهوشی در بیمارستان امام علی (ع)

فعالیت سه گروه آموزشی داخلی قلب،جراحی قلب و بیهوشی در بیمارستان امام علی (ع)
 
 
معاون آموزشی مرکز تحقیقاتی، آموزشی درمانی قلب و عروق امام علی (ع): سه گروه آموزشی داخلی قلب،جراحی قلب و بیهوشی در مرکز تحقیقاتی، آموزشی درمانی قلب و عروق امام علی (ع) فعال است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر رضا حیدری مقدم اظهار داشت: گروه آموزش داخلی قلب در حال حاضر دارای ۲۶ دستیار است که هفت نفر از دستیاران در گروه داخلی مشغول گذراندن روتیشن میباشند و ۱۹ نفر نیز در مرکز امام علی (ع) مشغول تحصیل میباشند.
 
وی افزود: در گروه آموزشی قلب نیز ۱۱ نفر هیات علمی به فعالیت مشغولند که سه نفر دانشیار و هشت نفر استادیار هستند.
 
دکتر حیدری مقدم گفت: در این گروه چهار نفر فلوی اینترویشن، دو نفر فلوی اکوکاردیوگرافی ، یک پزشک فوق تخصص قلب اطفال ، یک نفر فلوی الکترو فیزیولوژی قلب، یک پزشک فوق تخصص و دو پزشک متخصص قلب ومشغول فعالیت هستندو سه نفر هم به صورت درمانی با گروه قلب همکاری دارند.
 
به گفته وی گروه آموزشی جراحی قلب نیز در حال حاضر دستیار ندارند و یک پروفسور، یک استادیار و یک نفر هم به صورت درمانی در این گروه فعالیت می کنند.
 
وی افزود:در گروه بیهوشی هم دستیار بصورت روتیشن مراجعه میکند . این گروه آموزشی سهنفر عضو هیئت علمی دارد که یک نفر دانشیار و دو نفر استادیار می باشند.
 
دکتر حیدری مقدم گفت: روش نظارتی در گروه قلب بصورت تقسیم دستیاران در روتیشنهای مختلف و نظارت ماهیانه میباشد.
 
وی بیان داشت: تجهیز مرکز به اتاق آزمون الکترونیک و برگزاری آزمونهای آنلاین با مراکز قلب شهرهای دیگر مانند اصفهان و برگزاری مورنینگ و برنامه های آموزشی مشترک با گروههای داخلی -زنان و مغز و اعصاب ازجمله روش های نوین آموزشی  این مرکز  است .
 
برنامه های ژورنال کلاپ بصورت هفتگی با همکاری واحد تحقیقات و گروه قلب برگزار میگردد.
 
۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید